Lafarge wprowadził elektroniczny system obsługi klienta

Lafarge wprowadził elektroniczny system obsługi klienta
Lafarge Cement - producent cementu - wdrożył nowatorski system elektronicznej obsługi klienta (ECOK). Usługa umożliwia składanie zamówień na cement, śledzenie statusu ich realizacji oraz bieżące monitorowanie rozliczeń klienta.

Lafarge wprowadził elektroniczny system obsługi klienta Dostęp do usługi on-line jest możliwy przez całą dobę, co jest dużym ułatwieniem dla klientów. Dzięki usłudze, dostępnej pod adresem każdy klient może bezpiecznie złożyć zamówienie na cement, śledzić status oraz historię swoich zamówień, a także bieżące warunki handlowe, w tym ceny i aktualny kredyt handlowy.

Użytkownicy mają również dostęp do kopii faktur oraz mogą tworzyć własne statystyki zakupów. W serwisie można także zapoznać się z pełną ofertą producenta, znaleźć szczegółowe informacje na temat usług i produktów Lafarge Cement wraz ze specyfikacją techniczną cementów luzem i workowanych.

To bardzo wygodne rozwiązanie, gdyż klienci mogą zamówić cement i monitorować status zamówienia o dogodnej dla nich porze, a nie jedynie w godzinach pracy biura sprzedaży Lafarge. ECOK pozwala też szybko nawiązać bezpośredni kontakt z zespołem specjalistów z Centrum Obsługi Klienta. Dostęp do konta jest zabezpieczony loginem i hasłem odrębnym dla każdego użytkownika portalu.

Wdrożenie serwisu to duży sukces – system zyskuje coraz większe grono zwolenników wśród naszych klientów. Sukcesywnie zwiększa się również wartość zamówień składanych przez ECOK. Z danych Lafarge wynika, że aż 65% wszystkich zleceń jest realizowana na rzecz składów budowlanych oraz hurtowni. Kolejnymi odbiorcami są wytwórnie betonów i prefabrykacji.

 

Firma powiązana: Lafarge Cement

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz