Tegoroczna premiera marki Franke, zaprezentowana podczas targów Eurocucina 2016 w Mediolanie to koncepcja kuchni, jako uniwersalnej przestrzeni dla domowego rytmu życia. To właśnie rola kuchni w wymiarze socjologicznym i sferze emocjonalnej była inspiracją do stworzenia linii produktowej: Frames by Franke. Aż 44 różne urządzenia i akcesoria kuchenne zaprojektowane zostały w charakterystycznych, 11-milimetrowych stalowych ramkach, które stały się znakiem rozpoznawczym całej kolekcji i dały jej unikalną nazwę. Swoboda łączenia urządzeń w kolorze czarnym lub szampańskim, w spójne kolekcje jest zaproszeniem do kreatywności – najpierw w aranżacji wnętrza, a następnie w kulinarnych kreacjach. Zaproszeniem, które codziennie inspiruje do nowych, smakowitych wyzwań.
Frames by Franke to system, który bazując na uniwersalnej stylistyce, staje się właśnie globalną ikoną marki. Szereg innowacyjnych rozwiązań technicznych przekształca jednostkowe urządzenia kuchenne w kompleksowe rozwiązania. Domowi szefowie kuchni docenią kompaktowy piekarnik konwekcyjno-parowy; perfekcyjne panie domu będą pod wrażeniem funkcji automatycznego czyszczenia piekarnika – pyrolizy; młodzi adepci chętnie skorzystają z funkcjonalności szuflady do podgrzewania potraw; techno-maniacy polubią okapy kuchenne, które uruchamiają się automatycznie, po włączeniu płyty grzewczej; a pragmatyczni esteci docenią Lightboard – nowatorską, podświetlaną pokrywę zlewozmywaka, która może też służyć jako deska do krojenia i waga.
- "Najsilniejszym atrybutem kolekcji Frames by Franke jest ultranowoczesna technologia, która potęguje funkcjonalność każdego z urządzeń osobno, jak i w zestawach". – podkreśla Marek Szymański – prezes Franke Polska.
Zaangażowanie firmy w popularyzację innowacji w wymiarze regionalnym potwierdza czynny udział Franke w konferencji Polish-Swiss Innovation Day, która odbędzie się 20 kwietnia 2016, w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
źródło i zdjęcia: FRANKE