Serwisanci są wizytówką marki Immergas wśród Klientów
"Serwisanci są wizytówką marki Immergas wśród Klientów. Dlatego, dokładamy wszelkich starań, aby nasze relacje były jak najlepsze. Stały kontakt z fachowcami jest dla nas szczególnie ważny. Każda okazja do spotkań stanowi cenne źródło wiedzy o potrzebach Klientów i opiniach na temat produktów" - Michał Berent, Koordynator Sieci Serwisowej Immergas
Coroczne spotkania Immergas z Serwisantami
Stało się już tradycją, że raz do roku najlepsi serwisanci z całej Polski spotykają się w okolicach Łodzi, gdzie mieści się siedziba firmy Immergas, aby wspólnie podsumować dotychczasowe działania i porozmawiać o planach rozwojowych na przyszłość.
Podczas konferencji poruszane były, między innymi, takie zagadnienia, jak jakość usług gwarancyjnych i przeglądów serwisowych. Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń gromadzonych podczas codziennej pracy serwisantów w różnych regionach Polski.
Komfort Klienta priorytetem Immergas
We współpracy z serwisantami Immergas zwraca szczególną uwagę na dostarczanie komfortu, którego potrzebują klienci. Dla firmy priorytetem jest, aby użytkownicy jej produktów odczuwali spokój 24h przez 365 dni w roku. Dlatego Immergas zapewnia sprzęt najwyższej jakości oraz profesjonalną obsługę posprzedażową przez cały okres użytkowania urządzeń.
Źródło i zdjęcia: Immergas