W tym roku nasz narodowy wyścig kolarski obchodzi 90. urodziny. Wśród zaplanowanych atrakcji znajduje się jedyne w swoim rodzaju mobilne muzeum Tour de Pologne, w którym kibice będą mogli obejrzeć m.in. unikalne eksponaty, archiwalne i najnowsze zdjęcia oraz prezentacje multimedialne związane z historią wyścigu. Muzeum stanowi część Roadshow 90 lat Tour de Pologne - cyklu wyjątkowych wydarzeń zorganizowanych z okazji jubileuszu Tour de Pologne. Partnerem inicjatywy jest firma Soudal.
Soudal wspiera również w charakterze sponsora tytularnego belgijską zawodową grupę kolarską Lotto Soudal, która wzorem ubiegłych lat weźmie udział w najnowszej edycji Tour de Pologne. Strategia firmy, nastawiona na dynamiczny rozwój i podejmowanie ambitnych wyzwań, doskonale współgra z wartościami reprezentowanymi przez zawodników drużyny. Zarówno w sporcie, jak i biznesie, osiągnięcie sukcesu nie byłoby możliwe bez wytrwałości, ciężkiej pracy i ciągłego podnoszenia sobie poprzeczki.
Wraz z wyścigiem ruszy konkurs rowerowy Soudal, który zostanie przeprowadzony na Facebooku. Zadanie polega na wytypowaniu wyniku, jaki w końcowej klasyfikacji generalnej Tour de Pologne 2018 uzyska najlepszy w wyścigu kolarz Lotto Soudal. W konkursie można wygrać rower górski oraz oryginalne koszulki kolarskie Lotto Soudal. Szczegółowe informacje dostępne będą od 4 sierpnia na profilu firmowym Soudal - FB Polubisz Remont.
źródło i zdjęcia: Soudal