O przyznaniu wyróżnienia TOP MARKA zdecydowała pozycja firmy Immergas na rynku oraz dynamika rozwoju marki wśród konkurencyjnych brandów z branży grzewczej. Ocenie podlegały takie aspekty jak: wielkość firmy, styl zarządzania, kultura organizacyjna, jakość realizacji projektów, a także standardy obsługi klienta. Wszystko w oparciu o rzeczywiste tendencje rynkowe. Na ostateczny werdykt ogromny wpływ mieli sami konsumenci, którzy w ogólnopolskim sondażu wskazali Immergas jako najbardziej popularną i godną zaufania markę, doceniając tym samym wysoką jakość produktów firmy.
W ponad 20-letniej historii Immergas na polskim rynku wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie, jakim jest Laur Klienta to potwierdzenie najwyższego uznania dla marki.
- "Wśród wielu nagród, które dotychczas otrzymała marka Immergas, Laur Klienta jest dla nas szczególnie cenny, gdyż wyróżnienie przyznają sami klienci. To nie tylko dowód ogromnego zaufania i zadowolenia użytkowników naszych produktów, lecz również najlepsza rekomendacja dla naszych przyszłych klientów" – podsumowuje Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska.
źródło i zdjęcia: Immergas