Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Jest rozwiązanie na niedogrzanie - kampania reklamowa firmy ARBET

Działający od 24 lat producent płyt styropianowych, firma FS ARBET, od 22 września 2014 rozpoczyna kampanię reklamową, w której promuje markę Prawdziwego Styropianu.

Jest rozwiązanie na niedogrzanie - kampania reklamowa firmy ARBET
Arbet Płyty styropianowe EPS, specjalistyczne płyty styropianowe
arbet.pl
Arbet Płyty styropianowe EPS, specjalistyczne płyty styropianowe
Dane kontaktowe:
94 342 20 76 (79)
Bohaterów Warszawy 32, 75-211 Koszalin

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Dla celów kampanii, a także późniejszej skutecznej komunikacji z klientem, 22 września 2014 wystartuje serwis internetowy www.prawdziwystyropian.pl.

Mówiąc o Prawdziwym Styropianie, ARBET przekonuje inwestorów do stosowania przy budowaniu lub remontach izolacji domu do stosowania płyt dobrej jakości. Twarzą kampanii jest zmarznięty właściciel domu, oczekujący na właściwe rozwiązanie na niedogrzanie.

"Jest rozwiązanie na niedogrzanie" to slogan przewodni tej kampanii. Kampania rozpoczyna się w prasie branżowej, a następnie pojawi się również w radiu.

Spoty usłyszeć można w radiu ogólnopolskim oraz kilkudziesięciu rozgłośniach lokalnych. Przez następne kilka miesięcy reklamy będą pojawiać się także w prasie ogólnopolskiej, branżowej oraz lokalnej, na outdoorze oraz w internecie (w tym w social media).

Klienci będą mogli łatwo znaleźć produkty sygnowane marką Prawdziwego Styropianu dzięki oznakowaniu punktów sprzedaży w najlepszych hurtowniach budowlanych w kraju.

źródło i zdjęcie: ARBET