Dla celów kampanii, a także późniejszej skutecznej komunikacji z klientem, 22 września 2014 wystartuje serwis internetowy www.prawdziwystyropian.pl.
Mówiąc o Prawdziwym Styropianie, ARBET przekonuje inwestorów do stosowania przy budowaniu lub remontach izolacji domu do stosowania płyt dobrej jakości. Twarzą kampanii jest zmarznięty właściciel domu, oczekujący na właściwe rozwiązanie na niedogrzanie.
"Jest rozwiązanie na niedogrzanie" to slogan przewodni tej kampanii. Kampania rozpoczyna się w prasie branżowej, a następnie pojawi się również w radiu.
Spoty usłyszeć można w radiu ogólnopolskim oraz kilkudziesięciu rozgłośniach lokalnych. Przez następne kilka miesięcy reklamy będą pojawiać się także w prasie ogólnopolskiej, branżowej oraz lokalnej, na outdoorze oraz w internecie (w tym w social media).
Klienci będą mogli łatwo znaleźć produkty sygnowane marką Prawdziwego Styropianu dzięki oznakowaniu punktów sprzedaży w najlepszych hurtowniach budowlanych w kraju.
źródło i zdjęcie: ARBET