Strona została podzielona na pięć podstawowych sekcji, dzięki którym łatwo jest znaleźć potrzebne maszyny, ich opis i dane techniczne:
- Właściciele ogrodów - wysokiej klasy sprzęt do pielęgnacji trawnika i ogrodu dla wymagających właścicieli ogrodów.
- Rolnicy - bardzo wydajne maszyny dla właścicieli terenów leśnych i gruntów rolnych, sadowników oraz posiadaczy dużych ogrodów.
- Las - profesjonalne pilarki, wycinarki oraz sprzęt dla drwali.
- Kształtowanie i pielęgnacja zieleni - profesjonalne maszyny ręczne i na kołach dla osób oraz firm zajmujących się kształtowaniem i pielęgnacją zieleni.
- Budownictwo - profesjonalne maszyny i narzędzia diamentowe dla przemysłu budowlanego.
Dodatkowo przy każdej grupie maszyn znajdują się wysokiej jakości zdjęcia, multimedialne prezentacje, poradnik dla kupującego i spis najczęściej zadawanych pytań. Można skorzystać z funkcji porównywania różnych modeli urządzeń, aby wybrać ten z najodpowiedniejszymi dla siebie parametrami.
Za pośrednictwem strony można także poznać historię firmy, przeczytać najświeższe informacje prasowe i za pomocą specjalnego formularza zadać pytanie ekspertom firmy HUSQVARNA®.
Łatwy dostęp do produktów…
Na stronie znajduje się specjalna wyszukiwarka autoryzowanych punktów handlowo-serwisowych, dzięki której szybko i łatwo można odnaleźć najbliższego dilera firmy HUSQVARNA®. Istnieje również możliwość zakupu produktów HUSQVARNA® przez internet. Nowa strona internetowa została zintegrowana ze sklepem on-line w jedną wspólną platformę, tak aby ułatwić Klientom zakupy.
W E-sklepie HUSQVARNA® sprzęt trafia do Klienta nie poprzez anonimowego, wynajętego kuriera, lecz jest on: testowany, uruchamiany i dostarczany przez profesjonalnego serwisanta firmy HUSQVARNA®. Umożliwia to bezpośredni kontakt oraz przeszkolenie kupującego w zakresie odpowiedniego użytkowania maszyny oraz przekazanie informacji na temat właściwego jej serwisowania.
Zależało nam na tym, aby strona była jeszcze bardziej przyjazna dla użytkownika, a szukanie informacji o firmie stało się jeszcze łatwiejsze, dlatego unowocześniliśmy ją i zwiększyliśmy jej funkcjonalność. Chcieliśmy również, aby nasza odświeżona witryna odzwierciedlała szeroką gamę produktów, jaką oferujemy - powiedział Piotr Stański, Manager ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie HUSQVARNA®.
Projekt nowej strony, opracowany w Polsce na podstawie wytycznych HUSQVARNA AB ze Szwecji.
Firma powiązana: HUSQVARNA