W maju 2018 roku dwie marki z grupy TTI - AEG i Ryobi®, będącej światowym liderem w segmencie bezprzewodowej technologii narzędziowej, zgromadziły swoich partnerów handlowych na konferencji w Dublinie. Celem wydarzenia było przedstawienie innowacyjnego portfolio marek, które zmieniają rynek elektronarzędzi.
Data publikacji: 2018-06-05
Data aktualizacji: 2018-06-05
Międzynarodowa konferencja organizowana przez firmę TTI to coroczne wydarzenie, które zrzesza pracowników oraz firmy dystrybuujące sprzęt marek konsumenckich należących do tej grupy. W tym roku organizatorzy zaprosili swoich gości do stolicy Irlandii, aby zaprezentować dotychczasowe dokonania firmy i przybliżyć wciąż poszerzające się portfolio marek AEG i Ryobi®.
ONE+ przyszłością marki Ryobi®
Nowatorskie rozwiązania zasilane za pomocą jednej platformy akumulatorowej ONE+ to sukces produktowy marki Ryobi®, który cieszy się zainteresowaniem konsumentów w całej Europie. Od przyszłego roku marka będzie mogła się pochwalić poszerzeniem tej serii z ponad 70 do 100 narzędzi. Obecnie jest to największa platforma akumulatorowa istniejąca na rynku, a wchodzące w jej skład urządzenia są wyposażone w szereg innowacyjnych technologii i funkcji, dzięki czemu idealnie sprawdzają się do pracy w domu i na zewnątrz. System zasilania oparty na jednym akumulatorze Lithium+ sprawia, że użytkownik może powiększać swoją kolekcję sprzętu, co daje większą elastyczność przy wyborze kolejnych elektronarzędzi do pracy.
Na szczególną uwagę zasługują również narzędzia ogrodowe Ryobi®, których asortyment produktowy prężnie się rozrasta. Dodatkowo inwestycja w nową gamę akumulatorów o jeszcze większej pojemności pozwoli na wydłużenie czasu pracy wszystkich narzędzi. Dzięki temu bardziej wymagające czynności, takie jak podkaszanie wysokiej i gęstej trawy, staną się mniej czasochłonne, a użytkownik będzie mógł wykonywać swoje zadania na jednym naładowaniu, mając gwarancję nieprzerwanej pracy urządzenia.
Marka AEG inwestuje w system PRO18V
Wprowadzając na rynek pierwsze przenośne narzędzie elektryczne, marka AEG już od 1898 roku zasila profesjonalistów w innowacyjne elektronarzędzia wyposażone w technologię bezszczotkową. To właśnie 120-letnia tradycja sprawiła, że AEG doskonale zna potrzeby profesjonalnych użytkowników i na nich opiera swoją strategię. Od 2018 marka oficjalnie zmieniła identyfikację wizualną i operuje nowym logotypem, który odzwierciedla pozytywne zmiany, jakie dokonały się w działalności marki na przestrzeni lat.
To system PRO18V jest dowodem na to, że marka AEG nieustannie tworzy niezwykle wydajne rozwiązania dla profesjonalistów poprzez wdrażanie nowych technologii, wyznaczając tym samym trendy na światowym rynku elektronarzędzi.
Większa wydajność, komfort użytkowania i wydłużenie czasu pracy narzędzi to główny cel, który stawia sobie AEG w przyszłych działaniach. Świadczy o tym wprowadzenie na rynek dużej szlifierki kątowej 18V (230 mm) z wejściem na dwa akumulatory, która w przeciwieństwie do konkurencji będzie mogła pracować na jednym lub dwóch akumulatorach w zależności od potrzeb czy bezszczotkowej wiertarko-wkrętarki 18V o długości 194 mm. W celu zapewnienia maksymalnej wydajności produkowanego sprzętu marka AEG koncentruje się również na rozwoju technologii akumulatorowej i zapowiada wprowadzenie nowej baterii 9 Ah High Demand, która zapewnia o 35% więcej mocy i podwójnie wydłuża czas pracy w porównaniu do akumulatora 5 Ah.
W trosce o swoich klientów marki AEG i Ryobi® opierają swoją strategię na tworzeniu sprzętu najwyższej jakości we wszystkich kategoriach, zarówno narzędzi akumulatorowych, jak i akcesoriów oraz inwestycji w kapitał ludzki. Inicjatywy, takie jak konferencja w Dublinie mają na celu zaangażowanie pracowników i dystrybutorów w proces budowania tych dwóch marek. Podczas wydarzenia goście mogli obejrzeć prototypy produktów, przetestować je pod okiem ekspertów oraz wyrazić swoją opinię o sprzęcie, przyczyniając się tym samym do rozwoju marek z Grupy TTI.