Trzydzieści mrówek PSB w Polsce

Trzydzieści mrówek PSB w Polsce
Z początkiem sierpnia sieć sklepów PSB-Mrówka powiększyła się o kolejne dwa sklepy - w Oświęcimiu i w Kozienicach. Grupa PSB może poszczycić się już trzydziestoma Mrówkami. 

29 sklep Mrówka został otwarty w Oświęcimiu przez Centrum Budowlane EUROMAR 29 sklep Mrówka został otwarty w Oświęcimiu przez Centrum Budowlane EUROMAR - należące do sieci PSB. Właściciel, pan Mariusz Dworak, bardzo precyzyjnie i szeroko informował mieszkańców Oświęcimia i okolic o planowanym otwarciu marketu. Mimo niepogody frekwencja klientów podczas otwarcia Mrówki przeszła najśmielsze oczekiwania pracowników. Pierwszego dnia, do jak największych zakupów nakłaniała "gwarancja najniższej ceny w mieście" oraz 2 konkursy:

  • za każdy zakup, powyżej kwoty 100 zł, klienci otrzymywali nagrody rzeczowe,- największe wartościowo zakupy były nagrodzone bardzo atrakcyjnymi "upominkami":

     

    - 1 miejsce - skuter (otrzymał je klient, który zostawił w sklepie kwotę 25 tys. zł)

     

    - 2 miejsce - telewizor - zakup za kwotę 23 tys. zł

     

    - 3 miejsce ( 2 nagrody ex equo) - laptop - zakupy za 18 tys. zł.

Mrówka w Oświęcimiu to sklep o powierzchni sprzedażowej 1400 mkw, na jego zapleczu znajduje się plac składowy o pow. 5000 mkw. oraz parking na 80 samochodów. Dodatkowo obiekt dysponuje jeszcze ok. 800 mkw. powierzchni biurowej do przyszłego wykorzystania przez firmy współpracujące, np. biuro projektowe, wykonawcy budowlani, itp. W firmie pracuje łącznie 30 osób.

30 sklep Mrówka został otwarty w Kozienicach przez firmę Amarol 30 sklep Mrówka został otwarty w Kozienicach przez firmę Amarol, która została członkiem Grupy PSB w czerwcu 2009 r. Obiekt ma 400 mkw powierzchni handlowej i 200 mkw magazynu. W sklepie zatrudnienie znalazło 8 pracowników. Firma Amarol planuje, w najbliższych miesiącach, otwarcie podobnej placówki w Warce.

Grupa Polskie Składy Budowlane (PSB) tworzy w miastach powiatowych nowoczesne sklepy samoobsługowe sektora „dom i ogród” pod nazwą „PSB-Mrówka” od kilku lat. Ich celem jest uzupełnienie aktualnej oferty składów PSB o nowy asortyment, kupowany przede wszystkim przez klientów detalicznych, prosto z półek marketu. Sklepy te posiadają w ofercie od kilku do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych.

 

Firma powiązana: GRUPA PSB S.A.

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz