Firma Budmat zmieniła logo

Firma Budmat zmieniła logo

Firma Budmat postanowiła zmienić swój wizerunek. Dotychczasowe logo firmy, które powstało dokładnie 27 lat temu, subtelnie zmieniło się, ewoluowało na przestrzeni tych lat.

- W 2018 roku idziemy na całość! Przełom, rewolucja, kolejne wyzwanie... Dla nas na pewno! Prace badawczo-rozwojowe, innowacyjne produkty, liczne patenty - to wszystko wymaga brandu na miarę XXI wieku. Właśnie tak powstało zupełnie nowe logo marki Budmat. To dla naszej firmy przełomowy krok – wyjaśnia Agnieszka Korolczuk, Dyrektor Marketingu firmy Budmat.

Odwaga ma tu wielkie znaczenie. Chcemy w ten sposób zakomunikować swoją otwartość na zmiany i chęć dalszego rozwoju. Nie boimy się nowego, bo wiemy, że dzięki temu idziemy do przodu i wciąż możemy dawać z siebie więcej.

Firma powiązana: Budmat

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz