Konsumencki Lider Jakości 2016 dla firmy Blachy Pruszyński

Konsumencki Lider Jakości 2016 dla firmy Blachy Pruszyński

Firma Blachy Pruszyński otrzymała wyróżnienie w programie KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2016 w kategorii Blachodachówki.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Badania realizowane w ramach tego projektu za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów.

 

W dobie szerokiej oferty produktowej, zróżnicowanej dużą ilością zmiennych – począwszy od jakości produktu, a skończywszy na jego cenie, polski konsument wybiera to, co jego zdaniem jest najlepsze. Dokonując wyboru Polacy biorą pod uwagę cenę produktu, znajomość marki, szerokość prezentowanej oferty oraz dostępność produktu wraz z niezbędnymi akcesoriami. Zdecydowana większość nabywców kupuje ten produkt, który ich zdaniem najlepiej odpowiada powyższym kryteriom - uznają go tym samym za lidera jakości w danym segmencie. Właśnie ta opinia Polaków stała się przedmiotem ogólnopolskich badań, zrealizowanych w ramach programu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2016.

 

Dziękujemy za tę nagrodę. Bycie liderem jakości w kategorii "blachodachówki" uznajemy za wielkie wyróżnienie. Jest to dowód na to, że nasze innowacyjne podejście do produktu znajduje odzwierciedlenie w wyborach i satysfakcji klientów, skomentowała otrzymanie nagrody Małgorzata Lubczyńska – dyrektor marketingu firmy Blachy Pruszyński.

Firma powiązana: Blachy Pruszyński

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz