Salon OKNOPLAST zaprasza 7 dni w tygodniu oraz 24 godziny na dobę

Obecna sytuacja związana z pandemią oraz chęć zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa swoim klientom i pracownikom sprawiły, że OKNOPLAST przedstawił swój wirtualny salon. Dostępny dla każdego 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, a w nim szeroka oferta produktowa zaprezentowana w przystępny sposób.

Salon OKNOPLAST zaprasza 7 dni w tygodniu oraz 24 godziny na dobę
OKNOPLAST Okna i drzwi balkonowe OKNOPLAST
Dane kontaktowe:
12 279 71 71
Ochmanów 117 32-003 Podłęże

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Powiedzenie mój dom, moja twierdza nabiera dzisiaj realnego znaczenia. Pandemia i związane z nią wszelkiego rodzaju ograniczenia sprawiają, że w swoich czterech ścianach spędzamy jeszcze więcej czasu, pracując zdalnie. Dlatego też pragniemy by przestrzeń wokół nas była tą wymarzoną. Dlatego w ostatnich dwóch miesiącach większość z nas coraz częściej słyszy za ścianą dobiegające od sąsiada wiercenie, stukanie młotka czy inne odgłosy remontów. Także osoby będące w trakcie budowy lub dopiero ją planujące, znacznie przyspieszyły proces tworzenia własnej, domowej enklawy.

OKNOPLAST ma rozwiązanie na nową rzeczywistość

OKNOPLAST przygotował wyjątkowe rozwiązanie, które w innowacyjny sposób wprowadzi klienta w świat produktów marki. Od teraz okna, drzwi tarasowe, drzwi zewnętrzne możemy obejrzeć bez opuszczania domu. W przypadku okien warto zwrócić uwagę na najcieplejszą kolekcję Winergetic, designerskie Pixel czy ekologiczne Prismatic. Osoby zainteresowane dużymi przeszkleniami mogą wybrać drzwi przesuwne HST, a fani produktów aluminium na pewno dostrzegą linię drzwi zewnętrznych Elite i Tenvis od Aluhaus.

Wirtualny spacer z OKNOPLAST

Wirtualny spacer został stworzony za pomocą technologii, dzięki której można połączyć grupę pojedynczych zdjęć panoramicznych w jedną spójną całość. Dzięki temu mamy wrażenie jakbyśmy byli w samy sercu salonu. Przy pomocy myszki i zaznaczonych na podłodze okręgów możemy bez przeszkód poruszać się po całej przestrzeni, oglądając każdy produkt z obydwu stron. Dodatkowo po najechaniu na szary lub niebieski punkt na wybranym produkcie, pokażą nam się informacje pisemne lub wideo prezentujące najistotniejsze cechy produktu. Taka forma spaceru jest absolutnie unikalna w branży stolarki otworowej i przekłada się na zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa klientów oraz pracowników OKNOPLAST.

Spacer przede wszystkim ma na celu zainteresowanie i przedstawienie klientowi, w niekonwencjonalny sposób produktów marki OKNOPLAST. Okna i drzwi kupujemy raz lub dwa razy w życiu dlatego przyda nam się pomoc doradcy. Po skończonym wirtualnym spacerze osoby zainteresowane produktami mogą zostawić namiar na siebie, a w ciągu 24 godzin ekspert OKNOPLAST skontaktuje się żeby określić kolejne kroki, a w przypadku zainteresowania przygotować ofertę bez konieczności wizyty w salonie.

Bezpieczeństwo najważniejsze

Wirtualny spacer to kolejny krok w kierunku zagwarantowania bezpieczeństwa i komfortu pracowników i klientów. Już na samym początku pojawienia się koronawirusa w Polsce, OKNOPLAST przygotował i wprowadził program bezpiecznych zakupów. Po pierwsze na bardzo wczesnym etapie firma przedsięwzięła w zakładzie produkcyjnym bardzo restrykcyjne zasady bezpieczeństwa, ponieważ życie i zdrowie pracowników jest najważniejsze. Również dla klientów wprowadzono program bezpiecznych zakupów, oferujący możliwość zakupu okien, drzwi, rolet i bram bez konieczności wizyty w salonie sprzedaży.

Z kolei klientom, którzy chcą pojawić się w salonie osobiście firma oferuje możliwość zakupu stolarki otworowej w salonach stacjonarnych, które są cały czas otwarte. Oczywiście spotkania odbywają się przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności m.in.: spotkania umawiane są na konkretną godzinę by nie dopuścić do większej ilości osób na miejscu, odpowiednia odległość między klientem i doradcą, dezynfekcja biurek po każdym kliencie. Tym samym, znana z wyznaczania trendów na arenie europejskiej marka OKNOPLAST kontynuuje rozwój w świecie innowacji, by nieustannie odpowiadać na nowe preferencje odbiorców i reagować na zmieniającą się rzeczywistość.

Zobacz jak wygląda wirtualny salon OKNOPLAST

źródło i zdjęcie: Oknoplast