Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Ekologiczna edukacja według firmy Krispol

Osoby prowadzące własne biznesy muszą liczyć się z odpowiedzialnością za partnerów handlowych, pracowników oraz poziom satysfakcji klienta. Firma Krispol dodaje do tej listy również działania proekologiczne.

Ekologiczna edukacja według firmy Krispol
KRISHOME Okna, drzwi, bramy, rolety
krishome.pl
KRISHOME Okna, drzwi, bramy, rolety
Dane kontaktowe:
+48 61 662 41 38
Budowlana 1, 62-300 Września, Psary Małe

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Firma KRISPOL stawia na ekologię 

W trosce o przyszłe pokolenia producent zamierza stworzyć internetową ścieżkę edukacyjną i uczyć dobrych nawyków, między innymi w social mediach.

W ramach akcji "Sztafeta pokoleń" firma KRISPOL postanowiła pomóc w odbudowie ekosystemu po huraganie Stulecia, który przeszedł przez Polskę 2 lata temu. Wówczas Lasy Państwowe oszacowały zniszczenia na 10 mln m3 powalonych i połamanych drzew.

Września, gdzie mieszczą się zakłady produktowe firmy KRISPOL również została dotknięta nawałnicą. W ubiegłą sobotę pracownicy, wraz z przedstawicielami zarządu, posadzili wspólnie las.

– W KRISPOL często organizujemy wydarzenia, w których biorą udział całe rodziny. Lubimy spędzać razem czas. Największą wartością tej akcji jest edukacja naszych dzieci, bo to dla nich ten las sadzimy. Mamy świadomość, że nasza planeta wymaga przede wszystkim zmiany myślenia, a małe kroki w codziennym życiu, mogą wygenerować wielkie zmiany w przyszłości. Chcemy wyrabiać dobre nawyki i przekazać je następnym pokoleniom — skomentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

W ramach akcji posadzonych zostało 2000 młodych drzewek, a firma zapewnia że to nie koniec i już zapowiada kolejne sadzenie na początku wiosny.

– Rozpoczynamy kampanię wewnętrzną pod hasłem „KRISPOL firma o zielonym sercu”. W cyklu przygotowanych działań będziemy starali się zmieniać świadomość współpracowników oraz fanów naszych profili w mediach społecznościowych. Wszystkie firmy zachęcamy do podjęcia tematu szeroko pojętej ekologii i zrównoważonego rozwoju, razem pozytywnie wpłyniemy na nasze otoczenie — mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager KRISPOL.

Opracowanie: redakcja IRBJ

Źródło i zdjęcia: KRISPOL