Spokój gwarantowany
Łukasz Piszczek wcielił się w rolę Doradcy techniczno-handlowego, który pomaga klientowi podczas wyboru bram, okien, rolet i drzwi. Krótkie, zabawne sceny pokazują wyzwania, z którymi mierzą się się inwestorzy budujący dom i jak ważna jest tytułowa Gwarancja spokoju. Cykl materiałów będzie pojawiał się na kanale KRISPOL na Youtubie, przez cały wrzesień, co tydzień.
W roku 2019 stawiamy mocny akcent na rosnący trend digitalizacji i contentu wideo. Lustrujemy badania, przeglądamy raporty i jesteśmy świadomi, że to Internet jest miejscem, w którym klient najczęściej spotyka się z marką. Nowe realizacje z ambasadorem są elementem długofalowej strategii - mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.
Gwarancja spokoju to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup premiowany jest korzyściami dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem, poradą doradcy techniczno-handlowego, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem serwisowym czy dostawą i montażem w tym samym terminie.
7 gwarancji na okna
Producent przedłużył gwarancję na swoje okna PVC do 7 lat. Rozszerzenie ochrony okien o kolejne 2 lata potwierdza jakość i trwałość produktów.
W ciągu 7 lat inwestorzy przetestują swoje okna praktycznie w każdych warunkach.
Bonus dla klientów
Premiera kampanii to także start promocji na nowy model okien FEN 82, które przez 3 tygodnie będą dostępne z atrakcyjnym rabatem. Najwięcej zyska zdecydowany Inwestor, ponieważ co tydzień rabaty będą malały.
Okna FEN82, krótko po premierze, stały się hitem sprzedaży w KRISPOL ze względu na antracytowy rdzeń - twierdzi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży - W teorii mały detal, w praktyce ma duże znaczenie dla Klientów. Połączenie promocji z przedłużoną gwarancją na ten typ produktów, to bez wątpienia najlepszy wybór dla Inwestora w tym momencie.
Spoty reklamowe można obejrzeć na Youtubie:
źródło i zdjęcia: Krispol