Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii Krispol Gwarancja spokoju

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Gwarancja spokoju marki KRISPOL we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem. Krispol oferuje inwestorom sprawny zakup kompletu stolarki do domu w salonach KRISHOME.

Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii Krispol Gwarancja spokoju
KRISHOME Okna, drzwi, bramy, rolety
krishome.pl
KRISHOME Okna, drzwi, bramy, rolety
Dane kontaktowe:
+48 61 662 41 38
Budowlana 1, 62-300 Września, Psary Małe

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Spokój gwarantowany

Łukasz Piszczek wcielił się w rolę Doradcy techniczno-handlowego, który pomaga klientowi podczas wyboru bram, okien, rolet i drzwi. Krótkie, zabawne sceny pokazują wyzwania, z którymi mierzą się się inwestorzy budujący dom i jak ważna jest tytułowa Gwarancja spokoju. Cykl materiałów będzie pojawiał się na kanale KRISPOL na Youtubie, przez cały wrzesień, co tydzień.

W roku 2019 stawiamy mocny akcent na rosnący trend digitalizacji i contentu wideo. Lustrujemy badania, przeglądamy raporty i jesteśmy świadomi, że to Internet jest miejscem, w którym klient najczęściej spotyka się z marką. Nowe realizacje z ambasadorem są elementem długofalowej strategii - mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.

Gwarancja spokoju to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup premiowany jest korzyściami dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem, poradą doradcy techniczno-handlowego, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem serwisowym czy dostawą i montażem w tym samym terminie.

7 gwarancji na okna

Producent przedłużył gwarancję na swoje okna PVC do 7 lat. Rozszerzenie ochrony okien o kolejne 2 lata potwierdza jakość i trwałość produktów.

W ciągu 7 lat inwestorzy przetestują swoje okna praktycznie w każdych warunkach.

Bonus dla klientów

Premiera kampanii to także start promocji na nowy model okien FEN 82, które przez 3 tygodnie będą dostępne z atrakcyjnym rabatem. Najwięcej zyska zdecydowany Inwestor, ponieważ co tydzień rabaty będą malały.

Okna FEN82, krótko po premierze, stały się hitem sprzedaży w KRISPOL ze względu na antracytowy rdzeń - twierdzi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży - W teorii mały detal, w praktyce ma duże znaczenie dla Klientów. Połączenie promocji z przedłużoną gwarancją na ten typ produktów, to bez wątpienia najlepszy wybór dla Inwestora w tym momencie.

Spoty reklamowe można obejrzeć na Youtubie:

 źródło i zdjęcia: Krispol