Wymiana doświadczeń jest kluczowa w każdym biznesie. 10 maja 2019 r. odbyła się konferencja, w której wzięli udział przedstawiciele salonów KRISHOME. Spotkanie zostało poprzedzone prezentacją linii produkcyjnej i nowoczesnej metody pakowania wykorzystywanej w zakładzie w Psarach Małych.
O planach i udziale marki KRISHOME w rynku opowiedział zaproszonym gościom Dyrektor Sprzedaży Krajowej – Radosław Gibki.
– "Salony stolarki KRISHOME rosną dwukrotnie szybciej niż punkty pozostałych partnerów. Przygotowaliśmy kompletny pomysł na biznes, ale ogromne znaczenie ma również zaangażowanie naszych kooperantów, którzy ten koncept tworzą w praktyce. Wymiana doświadczeń jest w moim odczuciu bardzo istotna. Komunikacja pozwala nam na dostosowywanie planów nie tylko do obecnej sytuacji rynkowej, ale przede wszystkim oczekiwań klienta, z którym bezpośredni kontakt mają nasi dystrybutorzy" - komentuje.
Na konferencji został też przedstawiony strategiczny plan marketingowy na kolejne miesiące 2019 roku, a także poruszony temat termomodernizacji.
– "Liczby mówią same za siebie, porównujemy wyniki z ubiegłych lat z obecnymi i patrzymy z optymizmem na drugą połowę roku. Planowane promocje, trwająca akcja termomodernizacja, nowe produkty w ofercie i dynamiczny rozwój sieci KRISHOME zdeterminowały nasze przyszłe aktywności" – powiedziała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.
Ważnym punktem była prezentacja nowych projektów AKADEMII EKSPERTA.
– "Ciągle rozszerzamy nasz projekt dla profesjonalistów. Wkrótce partnerzy będą mogli skorzystać z nowych szkoleń. Zauważamy, że klient docelowy, który jest zainteresowany stolarką KRISPOL szuka nie tylko produktów o najwyższych parametrach, ale coraz częściej ma świadomość, że na satysfakcję ze stolarki ma również wpływ dobry montaż." – powiedział Marcin Garbaciak, szkoleniowiec obecny na wydarzeniu.
Wydarzenie zakończyła uroczysta kolacja połączona z networkingowym After Party.
– "Perfekcyjnie przygotowanie konferencji przez specjalistów KRISPOL. Statystyki wzrostowe przedstawione w liczbach zaskakują, podkręcają i motywują do dalszego działania, uświadamiając jednocześnie, że to co robimy faktycznie zmierza we właściwym kierunku. Konferencje tego typu pogłębiają wiedzę na temat produktów, nowości oraz zmian. Spotkanie bardzo rzeczowe" – mówi Joanna Szajnowska, reprezentująca salon ISZ z Dębna.
źródło i zdjęcia: Krispol