Między 12 września a 6 listopada 2016 spoty reklamowe marki KRISPOL zostaną wyemitowane niemal 500 razy.
Wybór stacji RMF FM był podyktowany największą popularnością tego radia, a także historią naszej dotychczasowej współpracy - podkreśla Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu KRISPOL.
- "To najchętniej słuchana stacja radiowa w Polsce, a kampanie emitowane na jej antenie przynoszą nam wymierne efekty. Obecna współpraca z radiem jest kontynuacją działań w ramach kampanii "KRISPOL – Gwarancja spokoju", z udziałem Ambasadora marki KRISPOL" – Łukasza Piszczka.
Nazwisko i głos sportowca będą się pojawiać w spotach. Aby podkreślić współpracę z nowym Ambasadorem firma wybrała na czas emisji Fakty Sportowe.
- "Promocja sportu jest od lat znakiem rozpoznawczym firmy KRISPOL. Dzięki sponsoringowi Faktów Sportowych, emitowanych bezpośrednio po Faktach RMF FM, docieramy z naszym komunikatem do milionów słuchaczy" – dodaje K. Kozłowska.
– "To jedno z naszych licznych działań marketingowych, wspierających działalność Partnerów Handlowych KRISPOL. Ponownie wzmacniamy naszą obecność w mediach w tym momencie roku, w którym zapada wiele ważnych decyzji zakupowych".
Przy zakupie mediów firmę wspiera dom mediowy Media Concept.
źródło i zdjęcia: Krispol