Miesięcznik Builder już po raz XIII, podczas uroczystej Gali Builder Awards, która odbyła się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, wręczył nagrody przedsiębiorstwom wyróżniającym się na polskim rynku budowlanym. Najbardziej wyróżniające się firmy na rynku wybierane są rokrocznie przez kapitułę konkursu, w której skład wchodzą członkowie rady programowej i redakcji miesięcznika "Builder", pod przewodnictwem prof. dr hab. inż. Leonarda Runkiewicza z Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej. Wyróżnienia przyznawane są za osiągnięcia w branży, także na tle konkurencji, jakość produktów i usług, ich dostosowanie do oczekiwań klientów, a także rzetelność i stabilność prowadzonej działalności.
- "We wszystkich naszych działaniach staramy się wychodzić poza obowiązujące aktualnie standardy i normy i być prawdziwymi pionierami w swojej działalności. Rynek budowlany to bardzo konkurencyjna branża, a klienci są coraz lepiej wyedukowani i mają rosnące oczekiwania, co do oferowanych produktów i usług. I bardzo dobrze – dzięki temu branża się rozwija i wciąż doskonali. Mając to na uwadze, nie podążamy za innymi tylko sami wyznaczamy sobie nowe cele i wciąż inwestujemy w innowacyjne rozwiązania, dzięki którym nasza oferta wciąż staje się lepsza i szersza. Niezmienna pozostaje natomiast jakość naszych produktów i korzyści, które daje wełna skalna – ciepło, komfort akustyczny, bezpieczeństwo pożarowe i trwałość. Dzięki temu jesteśmy liderem na rynku i cieszymy się bardzo dużym zaufaniem i zadowoleniem Klientów". – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.
Podczas gali wyróżniony został także Prezes Zarządu ROCKWOOL Polska, Andrzej Kielar, który otrzymał nagrodę Osobowość w branży, w uznaniu za wkład w rozpowszechnianie wiedzy o efektywności energetycznej, ekologicznym budownictwie oraz dobrych praktykach w branży budowlanej.
– "Stanie na czele firmy, której strategia oparta jest na ciągłym rozwoju i doskonaleniu to wielka przyjemność, ale też duże wyzwanie. Czasami decyzje nie są łatwe, czasami wymagają dużej odwagi. Ale patrząc na naszą pozycję i rozwój jestem przekonany, ze robimy to bardzo dobrze, z korzyścią dla wszystkich. Niedawno zakończyliśmy inwestycję w naszej fabryce w Bohuminie, niedługo zakończymy także wynoszącą około 300 mln zł inwestycję w fabryce w Cigacicach. W działaniach mocny nacisk kładziemy nie tylko na jakość i parametry naszych produktów, ale także na szeroko rozumianą edukację – uczniów i studentów, wykonawców oraz inwestorów. To nas wyróżnia na rynku". – podkreśla Andrzej Kielar, Prezes Zarządu ROCKWOOL Polska.
ROCKWOOL to światowy lider w produkcji skalnej wełny, powszechnie wykorzystywanej w budownictwie, energetyce i ciepłownictwie. Swoją wysoką pozycję na rynku zawdzięcza produktom o doskonałej jakości, bogatej i kompleksowej ofercie materiałów budowlanych, dedykowanych do konkretnych rozwiązań, ale też prowadzeniu akcji edukacyjnych, poruszających kwestie efektywności energetycznej czy bezpieczeństwa pożarowego. Rozpowszechnianiu tych tematów służą kampanie społeczne, m.in. ogólnopolska kampania Szóste paliwo, realizowana przez firmę od blisko 10 lat. Promuje ona działania mające na celu poprawę komfortu życia w Polsce przy jednoczesnym pozytywnym wpływie na lokalną gospodarkę i rozwój, np. poprzez kompleksową przemyślaną termomodernizację małych budynków na dużą skalę.
źródło i zdjęcia: Rockwool