IX edycja Konkursu dla Młodych Architektów (KDMA) wzorem ubiegłych lat przyciągnęła utalentowanych przedstawicieli młodego pokolenia architektów z całej Polski. Mierząc się z przygotowanymi zadaniami, uczestnicy musieli wykazać się nie tylko nowatorstwem i kreatywnością, ale również umiejętnym wykorzystaniem materiałów lub technologii oferowanych przez marki, które wspierają miesięcznik „Builder” w realizacji prestiżowego programu edukacyjnego Builder For The Future.
Firma Soudal – światowy lider branży chemii budowlanej oraz autor technologii przeznaczonych dla energooszczędnego budownictwa, w tym systemu ciepłego montażu okien Soudal Window System (SWS) – zaangażowała się w tę inicjatywę w charakterze partnera strategicznego już w 2013 roku, w którym program został zainaugurowany.
Spośród prac zgłoszonych w bieżącej odsłonie Konkursu dla Młodych Architektów najlepszy okazał się projekt „BIKE STOP” Centrum Ruchu Rowerowego i Nowych Idei w Parku Śląskim w Chorzowie autorstwa Michała Szymaszka z Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej.
- Konkurs KDMA organizowany przez magazyn „Builder” jest dla młodych architektów ogromną szansą na wymarzony początek kariery, a dla firmy Soudal - okazją do ich wspierania na ścieżce rozwoju zawodowego. Już od 9 lat uczestnicy Konkursu zaskakują nas oryginalnymi pomysłami. Cieszymy się, że w pracach przyszłych projektantów duży nacisk położony jest nie tylko na estetykę i walory użytkowe, ale też na stosowanie energooszczędnych rozwiązań, co dla firmy Soudal jest jednym z najważniejszych celów strategicznych. Tegoroczny zwycięski projekt „BIKE STOP” zachwycił nas wielowymiarowością oraz ekologicznym wydźwiękiem. Autor proponuje przyjazny dla środowiska obiekt i jednocześnie promuje ideę, zgodnie z którą warto wybrać rower jako środek transportu. Ten projekt doskonale wpisuje się w filozofię naszej firmy: od lat prowadzimy działania mające na celu aktywizowanie miłośników „dwóch kółek”, a nasza sportowa pasjato kolarstwo. Soudal jest sponsorem profesjonalnej drużyny Lotto Soudal, wspieramy najwyższej rangi wyścigi, w tym Giro d’ItaliaiVueltaa España, jesteśmy także partnerem najważniejszego wydarzenia kolarskiego w Polsce, czyli Tour de Pologne - mówi Małgorzata Drzewowska, kierownik marketingu Soudal.
Źródło” Best Brands PR dla Soudal
Fot. Adam Rotter