Bo wszyscy tak robią...
Obserwując zwyczaje zakupowe Polaków, zauważyliśmy, że w wielu przypadkach obawa przed negatywną oceną, głównie ze strony rodziny, przyjaciół, sąsiadów jest podstawową barierą, która powstrzymuje ludzi przed odważnymi zmianami.
Bardzo często utarty, tradycyjny styl uznajemy za bezpieczniejszy, mimo, że w domu wolelibyśmy mieć inny wystrój. Ulegamy sugestii otoczenia, nie mając na tyle odwagi, by zadecydować samodzielnie, a w kwestii wyborów zdajemy się na innych – mówi Grzegorz Boruc, Dyrektor Marketingu IKEA – Poprzez tę kampanię chcielibyśmy ośmielić i zachęcić do odważniejszych zmian, do sięgnięcia po ciekawe rozwiązania, do życia po swojemu – dodaje.

Boimy się słuchać wewnętrznego głosu, „dla świętego spokoju” powielamy stereotypy. A przecież każdy z nas jest inny – nie bójmy się więc pokazać własnego stylu w naszych domach - możemy przecież postawić na swoim, nie urażając nikogo.
IKEA chce zachęcić Polaków do tworzenia lepszych warunków życia, dzięki ładnym, dobrze zaprojektowanym, funkcjonalnym meblom i innym artykułom wyposażenia wnętrz; do urządzania domu tak, by czuli się w nim naprawdę u siebie.
To Twój tron, Kleopatro
Fabuła filmu, który oglądamy na ekranach telewizorów, przenosi nas w odległą przeszłość – czasy Imperium Rzymskiego i Starożytnego Egiptu – kiedy to Kleopatrę odwiedza „teściowa”, matka Antoniusza.
- Jak wykonać ścianę z cegiełek za pomocą tynku gipsowego Gamma?
- Jacob - przenośna garderoba o industrialnym wyglądzie
- LEGRABOX - szuflady na płyty winylowe
- Architektura wnętrz komercyjnych - czyli aranżacje, które mają rozpieszczać!
Działania reklamowe skierowane są głównie do kobiet w wieku 20-49 lat, które podejmują decyzje związane z urządzaniem wnętrz.
Za kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja PZL, za planowanie mediów Mediaedge:cia. Reżyserią filmów reklamowych „Ty tu urządzisz” zajął się Iwo Zaniewski, za zdjęcia odpowiedzialny był Paweł Edelman, a scenografię przygotował Allan Starski. Pod tym adresem internauci mogą znaleźć zabawną grę, w której pomagają głównej bohaterce pokazać, kto tu urządzi.
Firma powiązana: IKEA POLSKA