Tegoroczna edycja Warsaw Home, z perspektywy firmy REJS należy do absolutnie udanych. - Odwiedziły nas setki gości, odbyliśmy dziesiątki owocnych rozmów, poznaliśmy nowych partnerów i spotkaliśmy się z tymi już sprawdzonymi. A przede wszystkim zaprezentowaliśmy nasze najnowsze propozycje produktowe. I to zarówno jeśli chodzi o akcesoria meblowe, jak i komponenty do produkcji mebli brandu Dekores - mówi Joanna Posadzy, Dyrektor Marketingu Grupy REJS.
Samo stoisko firmy zaprojektowane zostało od początku do końca przez Studio Kreacji REJS. Utrzymane w stonowanych, ale głębokich, modnych barwach inspirowane było najlepszymi praktykami światowego designu prezentowanego m.in. na iSaloni w Mediolanie. Bo, co warto nadmienić, firma REJS w tym roku uczestniczyła w wielu zagranicznych wydarzeniach targowych. Produkty marki można było zobaczyć między innymi podczas październikowych targów SICAM, gdzie wzbudziły duże zainteresowanie zwiedzających. We włoskim Pordenone zaprezentowane zostały akcesoria meblowe do kuchni, łazienki i garderoby, a także pełna gama uchwytów i systemów oświetleniowych.
Jeszcze lepsze rozwiązania
A co można było zobaczyć podczas Warsaw Home? Między innymi nowe systemy Cargo Maxi, które z powodzeniem wykorzystać można i w spiżarni, i łazience czy garderobie. Swój debiut miała też nowa linia stelaży do zabudowy przestrzeni garderoby. Uwagę zwracały nowe akcesoria do łazienek, systemy szuflad i ich organizacji, a także nieco zmodyfikowane, jeszcze bardziej ergonomiczne cornery do szafek narożnych. Nie zabrakło zestawów do segregacji odpadów, uchwytów i systemów oświetleniowych. Duże zainteresowanie budziły ociekarki w nowych powłokach - nie tylko w chromie, ale też matowej czerni i eleganckim… złocie. To kolejny ukłon marki w stronę estetyki i dowód na to, że funkcjonalne produkty codziennego użytku mogą być piękne.
- Targi to idealna okazja do prezentacji nowości, gdyż daje możliwość poznania opinii projektantów i konsumentów na temat premierowych systemów. Starannie przeanalizujemy wszelkie sugestie decydując, które z prezentowanych wzorów zostaną wdrożone do oferty w 2023 roku - dodaje Joanna Posadzy.
Wzrok i uwagę targowych gości przyciągały także rozwiązania i komponenty brandu Dekores. Jego włączenie do oferty REJS pozwala Grupie zaproponować projektantom i wykonawcom kompleksową paletę materiałów do produkcji mebli najlepszej jakości i zgodnych z modnymi trendami designu.
Przypomnijmy, że Dekores obejmuje kilka marek. Podczas Warsaw Home zobaczyć można było fronty meblowe, również z poszukiwaną, odporną na zarysowania powłoką supramat marki AGT; fronty szklane i ramki aluminiowe ALUS i FEST; fronty drewniane, akrylowe i fornirowane Stylfront; a także blaty meblowe ABET Laminati, Formica. Ofertę uzupełniała paleta płyt meblowych FUNERMAX, a także materiały KRION: solid surface oraz nowość wielkoformatowe spieki kwarcowe - X-tone.
Stoisko REJS na Warsaw Home
Wśród najlepszych
Jeśli zaś o trendach mowa… Podczas Warsaw Home swoją premierę miał też nowy Trendbook - wyjątkowe podsumowanie aktualnych nurtów designu.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej
Dział Kreacji REJS na jego łamach w przystępny sposób pokazał użytkowe strony obecnych kierunków wzornictwa użytkowego i to, jak można je wykorzystać w praktyce w naszych domach. A przez to sprawić by codzienność była bardziej komfortowa i... ładniejsza. Na kolejnych stronach Trendbooka 2022/2023 znaleźć można więc mnóstwo inspiracji i funkcjonalnych pomysłów do wszystkich domowych wnętrz - od kuchni i łazienki, przez salon i gabinet, po sypialnie i pokoje dziecięce.