Nowe logo i nowe produkty, czyli DREWNOCHRON w nowej odsłonie

Nowe logo i nowe produkty, czyli DREWNOCHRON w nowej odsłonie

Tej wiosny niezbędne do pielęgnacji drewna produkty marki Drewnochron zyskały nowoczesną, przejrzystą szatę graficzną z nowym logo. Metamorfoza utrzymana w minimalistycznym stylu jest jednym z elementów kompleksowego rebrandingu. Jedno pozostaje jednak niezmienne: marka stawia na użyteczność i wygodę stosowanych rozwiązań.

- Drewnochron łączy majsterkowiczów, rzemieślników, ale także sezonowych ogrodników, którzy czerpią przyjemność z własnoręcznej pracy, obcowania z naturalnymi materiałami i przede wszystkim przekazywania wiedzy. W związku z rozwojem naturalna jest dla nas decyzja o rozwoju i unowocześnieniu identyfikacji wizualnej marki, która na co dzień łączy już kilka pokoleń - naszych wiernych klientów i ich dzieci, a niekiedy także już wnuki - wyjaśnia Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager Drewnochron.

- Drewnochron to nie tylko ochrona drewna na lata i ceniona jakość. Wprowadzone zmiany akcentują fakt, że korzystanie z naszych produktów wiąże się z wiedzą o jego pielęgnacji przekazywanej z pokolenia na pokolenie oraz wspomnieniami, które pozostają w pamięci naszych konsumentów - dodaje.

Drewnochron - nowe logo

Drewnochron w nowej odsłonie - sęk w nowym logo

Elementem zwracającym uwagę jest odświeżony logotyp. Charakterystyczny i znany znak z żółtych, małych liter zastąpił lekki, biały font poprzedzony znakiem przedstawiającym sęk. W obecnej, nowoczesnej formie logo odzwierciedla profil działalności marki, jak również kategorię produktów. Stanowi również manifest zintegrowanej zmiany.

Znak pojawi się na nowych opakowaniach, których design wyróżnia się na tle konkurencji oryginalnym, świeżym wyglądem wywołującym skojarzenia z naturą. Elementy designu zostały zaprojektowane tak, aby ułatwić klientom w każdym wieku proces wyboru. Przede wszystkim wprowadzono kategorię zastosowania produktów, która podpowiada dobranie odpowiedniego produktu. Zaakcentowano także najważniejsze informacje - właściwości, długość deklarowanej ochrony, kolor.

Drewnochron: nowe opakowania, nowe logo

Drewnochron - nowe produkty

W związku z rozwojem kategorii ochrony i dekoracji drewna celem marki Drewnochron jest kompleksowe zarządzanie portfolio produktowym. W związku z tym już wkrótce jej oferta zostanie rozszerzona o lakiery do parkietów i schodów oraz podkłady podłogowe wcześniej dostępne w portfolio innej marki PPG Deco Polska - Domalux.

Firma powiązana: Drewnochron

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz