Targi Feicon Batimat to największe wydarzenie związane z szeroko pojętą branżą budowlaną w Ameryce Łacińskiej. Selena prezentuje pełną linię uszczelniaczy, klejów i pian pod flagową marką Grupy - TYTAN Professional - oraz główne nowości produktowe ze swojej brazylijskiej oferty na rok 2014.
Prezentowana na targach pistoletowa piana montażowa do okien i drzwi jest pierwszym tego rodzaju produktem na rynku - o niskiej post-ekspansji i największej wydajności wśród pian dostępnych na tym rynku. Kolejnymi prezentowanymi nowościami będą: wodoodporna szpachlówka Liteplast i uszczelniacz Sintesel Madeira przeznaczony do użycia z trzema rodzajami drewna. Wszystkie produkty marki TYTAN prezentowane są w nowych etykietach, które ułatwiają uzyskanie informacji o zastosowaniu.
Dodatkowo Selena Sulamericana - w ramach tegorocznych targów Feicon Batimat - oficjalnie uruchomiła nową stronę internetową dostępną pod adresem www.TYTANpro.com.br. W trakcie targów odbędą się również pokazy zastosowania poszczególnych produktów. Dla zwiedzających zaplanowano m.in. prezentację użycia nowości produktowych.
„Selena prowadzi działania handlowe na terenie Brazylii od dziesięciu lat. W 2013 roku odnotowaliśmy zauważalny wzrost sprzedaży na rynkach amerykańskich i chcemy utrzymywać tą tendencję, dzięki ciągłemu wzbogacaniu oferty produktowej zgodnie z potrzebami lokalnych użytkowników.
Udział w targach Feicon Batimat, prezentacja innowacyjnych produktów dostępnych pod marką TYTAN Professional i nowych narzędzi takich, jak serwis produktowy www.TYTANpro.com.br to działania w duchu nowej misji Seleny „Razem budujemy sprawniej i lepiej - Together we deliver better building performance”.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Chcemy jak najlepiej realizować tą misję i odpowiadać na potrzeby naszych klientów, co powinno przełożyć się na umocnienie pozycji Seleny na tym rynku” - mówi Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM SA, jednostki holdingowej w Grupie Selena.
Targi Feicon Batimat to największe wydarzenie związane z szeroko pojętą branżą budowlaną w Ameryce Łacińskiej. Przewidywana liczba zwiedzających w ramach tegorocznej, dwudziestej edycji, targów to 130 tysięcy osób. Stoisko Seleny jest dostępne dla wszystkich gości w sektorze B pod numerem 231.