Celem Procesu Certyfikacji Superbrands jest wyłonienie najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich na polskim rynku. Wybór laureatów rozłożono na dwa etapy.
W pierwszym etapie weryfikacji przeprowadzono badanie opinii konsumentów na reprezentatywnej grupie 15 000 respondentów. Badani mieli za zadanie wskazanie marek, które znają, a następnie określić na ile byliby skłonni polecić daną markę. W ten sposób powstała skrócona lista marek, która trafiła do ekspertów z Rady Marek Superbrands. Gremium ponad 40 specjalistów przyznało dodatkowe punkty oceniające siłę marki na rynku polskim.
Przyznanie Certyfikatu Superbrands jest dla nas niezwykłym wyróżnieniem. To referencje przyznane przez konsumentów i ekspertów oraz dowód najwyższej jakości, zaufania i szacunku. To nagroda za szereg lat ciężkiej pracy na rzecz budowy profesjonalnego i rzetelnego wizerunku marki Ceresit w Polsce. - przyznaje Monika Rudzik, Senior Brand Manager Henkel Polska.
Marka Superbrands to niezależna organizacja międzynarodowa promująca ideę brandingu wśród marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 roku. Obecnie działa w 87 krajach, w tym w Polsce – od 2005 roku.
Ceresit to obecnie jedna z najbardziej znanych i najwyżej ocenianych marek chemii budowlanej na świecie, lider rynkowy w obszarze produkcji i sprzedaży systemów ociepleń. W swojej ofercie posiada szeroki asortyment produktów wykorzystywanych m.in. do układania i spoinowania płytek, wykonywania i napraw posadzek, izolowania i renowacji budowli oraz tynkowania, malowania i ocieplania budynków. W celu zapewnienia kompleksowej obsługi dla wybranych inwestycji budowlanych posiada dedykowane systemy wykorzystywane przez fachowców w ponad 60 krajach świata. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.ceresit.pl.
Przeczytaj
Może cię zainteresować