ATLAS po raz ósmy z tytułem Superbrand

ATLAS po raz ósmy z tytułem Superbrand

Znamy już laureatów 8. edycji konkursu Superbrands. Marka ATLAS zdobyła prestiżowy tytuł kolejny rok z rzędu jako jedna z najsilniejszych, najbardziej rozpoznawanych i szanowanych marek. Jednocześnie, podobnie jak w roku ubiegłym, została nagrodzona tytułem "Created in Poland Superbrands" jako znana, szanowana i polecana przez konsumentów i ekspertów polska marka.

Organizacja Superbrands wraz z firmą badawczą ARC Rynek i Opinia przeprowadziły we wrześniu badania konsumenckie obejmujące 15.000 respondentów. Uczestnicy odpowiadali na pytania o znajomość marek oraz skłonność do ich polecenia. Oceniono ponad 2000 brandów w 26 kategoriach głównych i 85 podkategoriach. Po pierwszym etapie, skrócona lista marek, które uzyskały najwyższe oceny, trafiła do ekspertów z Rady Marek Superbrands. W skład gremium wchodzi ponad 40 specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, reklamy, public relations, komunikacji i brandingu. Oceniali oni wizerunek i siłę marek w poszczególnych kategoriach branżowych na polskim rynku.

Wśród marek o szczególnie silnym wizerunku i wysokiej rozpoznawalności, w kategorii "artykuły budowlane i wykończeniowe" znalazła się na pierwszym miejscu marka ATLAS – coroczny zdobywca prestiżowego tytułu od samych początków istnienia polskiej edycji konkursu.

Dodatkowo, najsilniejsza polska marka budowlana została wyróżniona nagrodą "Created in Poland Superbrands" jako jeden z najbardziej rozpoznawanych i najczęściej polecanych rodzimych brandów. O tytuł "Created in Poland" (przyznany marce ATLAS również w ubiegłym roku) mogą się ubiegać marki, które swój początek miały w Polsce (bez względu na pochodzenie kapitału czy miejsce produkcji).

Wręczenie statuetek nastąpi w maju 2014 r. podczas uroczystej gali.

Marka ATLAS reprezentuje to, czym jest dojrzały, świadomy i odnoszący sukcesy polski biznes – komentuje wyniki Henryk Siodmok, Prezes Zarządu Grupy ATLAS. – To marka tworzona z myślą o realnych potrzebach rynku i indywidualnych klientów, marka nieustająca w doskonaleniu, szczera w komunikacji, wywodząca się uniwersalnych wartości jak oddanie pracy, uczciwość i szacunek do odbiorców, współtworząca pozytywny i profesjonalny wizerunek Polski. Tym bardziej cieszy nas nie tylko tytuł Superbrand, ale i Created in Poland Superbrand.

Superbrands to powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 r. niezależna światowa organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły światowy sukces. Tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki, wpływając na popularność produktów oznaczonych logotypem organizacji. Superbrands działa obecnie w 87 krajach – w Polsce od 2005 roku (gdzie jest największym badaniem konsumenckim brandów). Jej wyłączonym przedstawicielem w naszym kraju jest agencja New Communications.

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz