Nowa identyfikacja marki Śnieżka

Nowa identyfikacja marki Śnieżka
W maju na półkach pojawią się nowe opakowania marki Śnieżka. W nowej szacie graficznej zobaczymy debiutującą na rynku linię Śnieżka Satynowa. W tym czasie rozpocznie się także kampania, której celem jest prezentacja zmienionej identyfikacji wizualnej.

Nowa identyfikacja wizualna lepiej oddaje wyznawane przez Śnieżkę wartości. Podkreślona została nowoczesność, innowacyjność i wysoka jakość. Jednocześnie marka zachowała swoją bliskość i przyjazność. Te cechy od lat sprawiają, że marka Śnieżka cieszy się wśród konsumentów wysokim zaufaniem. Dlatego nowa identyfikacja nie zrywa całkowicie z korzeniami marki.

W ciągu ostatnich kilku lat, stale dostosowując naszą ofertę do rosnących wymagań rynku, wprowadziliśmy wiele modyfikacji i innowacji dotyczących produktów. Ciągle udoskonalamy ich jakość, dlatego  potrzebują one nowej tożsamości, która w bardziej wyrazisty sposób podkreśli wartości marki Śnieżka – mówi Tomasz Kosiński, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu FFiL Śnieżka SA.

Nowa identyfikacja marki Śnieżka

Od ostatniej zmiany wizerunkowej, która miała miejsce 2005 roku, rynek bardzo ewoluował. Nowy znak ma zadanie przede wszystkim zbudować spójny wizerunek całej architektury produktowej marki pod silnym symbolem Śnieżki.

Nowoczesna, wyrazista typografia, silny kształt znaku zwiększający jego czytelność i zauważalność marki, nawiązanie do "korzeni" poprzez kolorystykę oraz symbolicznie przedstawienie szerokich kompetencji w farbach kolorowych – to działania, które ułatwią odnalezienie marki Śnieżka na półkach w różnych kategoriach.

Przygotowana na sezon 2012 zmiana w systemie identyfikacji wizualnej Śnieżki jest dla Klientów potwierdzeniem zachodzących zmian i komunikatem nowej jakości marki.

 

Firma powiązana: MAGNAT

Komentarze

Gość maga
31-01-2013 14:35
Śnieżka to znana i ceniona marka i ciągle się rozwija. Sama korzystam z jej produktów jestem bardzo zadowolona. Jeżeli opakowania będą bardziej czytelne to działa to na plus.
Wiecej na Forum BudujemyDom.pl
Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz