Marka Tikkurila jest partnerem komercyjnym rearanżacji galerii stałych Muzeum Narodowego w Warszawie. Wsparcie ze strony Tikkurila objęło pomoc ekspercką oraz przekazanie produktów do odświeżenia ścian oraz sufitów. Obecnie, w nowych kolorach zobaczyć można trzy galerie: Galerię Sztuki XIX Wieku, Galerię Dawnego Malarstwa Europejskiego oraz Galerię Portretu Staropolskiego i Europejskiego.
Tikkurila to fiński producent farb należący do międzynarodowej Grupy Tikkurila. Firma Tikkurila, podobnie jak warszawskie Muzeum Narodowe, obchodzi w tym roku jubileusz stupięćdziesięciolecia.
Wybór marki Tikkurila na partnera komercyjnego rearanżacji galerii stałych MNW podyktowany był zarówno szeroką ofertą specjalistycznych produktów, niezwykle bogatą kolorystyką, jak również dużym doświadczeniem w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni.
Pomieszczenia przed rearanżacją... | ...po zmianie |
Produkty marki Tikkurila i łatwość ich aplikacji są cenione przez profesjonalistów. Trwałość barw wymalowań, odporność na zabrudzenia i na ścieranie oraz niezwykle bogata kolorystyka (blisko 10 tys. barw w przypadku farb do wnętrz) predysponuje je do wykonywania remontów budynków i wnętrz użyteczności publicznej.
Dodatkowym atutem, przy wyborze Tikkurila jako partnera rearanżacji wnętrz Muzeum Narodowego, był jeden z najbardziej zaawansowanych systemów barwienia farb AVATINT. Pozwala on na opracowanie dowolnego rozwiązania kolorystycznego, indywidualnie dopasowanego do potrzeb i preferencji odbiorców.
Cieszymy się, że Muzeum Narodowe w Warszawie wybrało naszą markę do współpracy przy nowej aranżacji zabytkowych sal ekspozycyjnych. – mówi Małgorzata Skąpska, PR Manager Tikkurila Polska S.A. – Jesteśmy przekonani, że jakość naszych farb pozwoliła na sprostanie wysokim standardom technicznym, a bogactwo kolorów pomogło w odpowiednim wyeksponowaniu cennych zasobów muzeum.