Dulux: nowe logo, nowa oferta

Dulux: nowe logo, nowa oferta
W 2012 roku marka Dulux zyskała nowe logo, zmieniła się także cała oferta produktowa. Zmodyfikowane logo odzwierciedla energię i radość, nawołuje do działania.

Dulux: nowe logo, nowa oferta Do nazwy marki dołączyła postać, która rozwija kolorową wstęgę. Dynamiczna kompozycja pobudza, nawołuje do uwolnienia potencjału oraz twórczej ekspresji. Jednak nowy logotyp to dopiero początek zmian. Największe przeobrażenia zachodzą bowiem w ofercie produktowej.

Nowe portfolio to przede wszystkim poszerzona paleta kolorystyczna. Zmianom ulega flagowy produkt marki – seria Kolory Świata. Udoskonalona receptura zapewnia perfekcyjne krycie i zwiększoną odporność na zmywanie.

Transformacjom ulegają również pozostałe produkty gotowe, zyskując nowe formulacje i kolory, a także jeszcze bardziej czytelne opakowania. Do znanych już linii Kuchnia i Łazienka czy Światło i Przestrzeń dołączają dwie nowości: farby Family Zone o śladowym poziomie emisji LZO (do 1g/L) oraz 3 linie Creations - gwarantujące efektowne wykończenia dekoracyjne.

Dzięki wprowadzonym zmianom marka Dulux oferuje najszerszą na polskim rynku paletę kolorystyczną, stworzoną we współpracy z liczną grupą ekspertów, w tym architektami wnętrz.

Mając świadomość, że dobór koloru w dużej mierze dokonywany jest przez konsumenta w domu, marka Dulux stworzyła i udostępniła nową stronę www.dulux.pl oraz innowacyjne aplikacje ułatwiające decyzję: Colour Owner na smartfona, ramkę kolorów Colour Click oraz nową wersję aplikacji Mouse Painter.

 

Firma powiązana: AkzoNobel Decorative Paints

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz