Do nazwy marki dołączyła postać, która rozwija kolorową wstęgę. Dynamiczna kompozycja pobudza, nawołuje do uwolnienia potencjału oraz twórczej ekspresji. Jednak nowy logotyp to dopiero początek zmian. Największe przeobrażenia zachodzą bowiem w ofercie produktowej.
Nowe portfolio to przede wszystkim poszerzona paleta kolorystyczna. Zmianom ulega flagowy produkt marki – seria Kolory Świata. Udoskonalona receptura zapewnia perfekcyjne krycie i zwiększoną odporność na zmywanie.
Transformacjom ulegają również pozostałe produkty gotowe, zyskując nowe formulacje i kolory, a także jeszcze bardziej czytelne opakowania. Do znanych już linii Kuchnia i Łazienka czy Światło i Przestrzeń dołączają dwie nowości: farby Family Zone o śladowym poziomie emisji LZO (do 1g/L) oraz 3 linie Creations - gwarantujące efektowne wykończenia dekoracyjne.
Dzięki wprowadzonym zmianom marka Dulux oferuje najszerszą na polskim rynku paletę kolorystyczną, stworzoną we współpracy z liczną grupą ekspertów, w tym architektami wnętrz.
Mając świadomość, że dobór koloru w dużej mierze dokonywany jest przez konsumenta w domu, marka Dulux stworzyła i udostępniła nową stronę www.dulux.pl oraz innowacyjne aplikacje ułatwiające decyzję: Colour Owner na smartfona, ramkę kolorów Colour Click oraz nową wersję aplikacji Mouse Painter.
Firma powiązana: AkzoNobel Decorative Paints