Nowy wizerunek firmy Henkel

Nowy wizerunek firmy Henkel
Henkel wprowadza na całym świecie nowy wizerunek graficzny oraz nowe hasło przewodnie: "Henkel  - Excellence is our passion".

Nowe hasło odzwierciedla wszystko to, co charakteryzuje naszą firmę, marki oraz ludzi pracujących w Henklu: dążenie do doskonałości we wszystkich obszarach działania - powiedział Kasper Rorsted, prezes zarządu firmy Henkel.

W połączeniu z nowym systemem identyfikacji wizualnej hasło to przyczyni się do dalszego wzmocnienia wizerunku marki Henkel na całym świecie.

Wdrażanie nowego wizerunku graficznego rozpocznie się w lutym - zostanie on zastosowany w publikacjach zewnętrznych (takich jak sprawozdanie roczne i oferty pracy), wewnętrznych (takich jak magazyn dla pracowników), na stronach internetowych i intranetowych oraz w materiałach prezentowanych przez firmę Henkel na konferencjach, targach i wystawach.

 

Nowy wizerunek firmy Henkel

 

Podstawowym elementem wizerunku marki Henkel jest doskonale znane logo firmy, które ma długoletnią tradycję. Owal w kolorze firmowej czerwieni pojawił się po raz pierwszy na opakowaniu produktu marki Henkel w 1907 roku, a nazwa Henkel została w nim umieszczona w 1920 roku. Zarówno logo jak i wizerunek graficzny firmy były korygowane i unowocześniane w późniejszym okresie, po raz ostatni w 2002 roku.

 

Najważniejszymi elementami nowego wizerunku graficznego firmy są nowoczesny układ, przejrzyste ilustracje, dynamiczna kolorystyka oparta na czerwieni i bieli oraz delikatniejsze elementy typograficzne - wyjaśnia Carsten Tilger, szef Działu Komunikacji Korporacyjnej firmy Henkel.

Nowy system identyfikacji wizualnej i nowe hasło przewodnie podkreślają międzynarodowy sukces Henkla - firmy oferującej znane marki i technologie i zatrudniającej wysoce zmotywowanych pracowników, którzy z  pasją starają się dostarczać klientom najdoskonalsze rozwiązania.

 

Firma powiązana: Henkel Polska

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz