Nowe hasło odzwierciedla wszystko to, co charakteryzuje naszą firmę, marki oraz ludzi pracujących w Henklu: dążenie do doskonałości we wszystkich obszarach działania - powiedział Kasper Rorsted, prezes zarządu firmy Henkel.
W połączeniu z nowym systemem identyfikacji wizualnej hasło to przyczyni się do dalszego wzmocnienia wizerunku marki Henkel na całym świecie.
Wdrażanie nowego wizerunku graficznego rozpocznie się w lutym - zostanie on zastosowany w publikacjach zewnętrznych (takich jak sprawozdanie roczne i oferty pracy), wewnętrznych (takich jak magazyn dla pracowników), na stronach internetowych i intranetowych oraz w materiałach prezentowanych przez firmę Henkel na konferencjach, targach i wystawach.
Podstawowym elementem wizerunku marki Henkel jest doskonale znane logo firmy, które ma długoletnią tradycję. Owal w kolorze firmowej czerwieni pojawił się po raz pierwszy na opakowaniu produktu marki Henkel w 1907 roku, a nazwa Henkel została w nim umieszczona w 1920 roku. Zarówno logo jak i wizerunek graficzny firmy były korygowane i unowocześniane w późniejszym okresie, po raz ostatni w 2002 roku.
Najważniejszymi elementami nowego wizerunku graficznego firmy są nowoczesny układ, przejrzyste ilustracje, dynamiczna kolorystyka oparta na czerwieni i bieli oraz delikatniejsze elementy typograficzne - wyjaśnia Carsten Tilger, szef Działu Komunikacji Korporacyjnej firmy Henkel.
Nowy system identyfikacji wizualnej i nowe hasło przewodnie podkreślają międzynarodowy sukces Henkla - firmy oferującej znane marki i technologie i zatrudniającej wysoce zmotywowanych pracowników, którzy z pasją starają się dostarczać klientom najdoskonalsze rozwiązania.
Firma powiązana: Henkel Polska