Wyniki rankingu pokazały również, że marka Dekoral cieszy się na polskim rynku bardzo dobrą znajomością, mierzoną poziomem świadomości oraz priorytetu w świadomości – w praktyce wartości te stanowią dla niej źródło silnej przewagi konkurencyjnej.
Klienci bardzo wysoko ocenili również postrzeganą jakość farb Dekoral oraz dodatkowo wskazali, że Dekoral jest marką prestiżową. W efekcie – jak pokazują wyniki rankingu – Dekoral jest nie tylko najczęściej wybieraną marką w branży farb i lakierów, ale także i najchętniej polecaną w całej branży budowlanej:
Uwzględnienie naszej marki w tak prestiżowym rankingu jest dla nas dużym wyróżnieniem a także ogromnym powodem do dumy. Zaprezentowane wyniki pokazały, że marka Dekoral cieszy się uznaniem i zaufaniem klientów a to jest oczywiście dla nas najcenniejszą informacją – mówi Anna Łatoszyńska, manager marki Dekoral w firmie PPG Deco Polska.
Ranking przygotowany przez „Rzeczpospolitą” po raz kolejny udowodnił, że Dekoral nie ma sobie równych w branży farb dekoracyjnych. Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został przygotowany przez dział ekonomiczny "Rzeczpospolitej" i opublikowany 3 grudnia 2010r. Partnerem merytorycznym była firma Acropolis Advisory przy współpracy z firmą Nielsen. W tegorocznej edycji zbadano ponad 400 marek. Jest to jedyne tego typu niezależne badanie w Polsce.
Firma powiązana: Domalux