"Malarz Roku 2010" to pierwszy w Polsce konkurs skierowany do firm wykonawczych, którego celem jest promocja fachowości i najwyższych standardów w realizacji inwestycji.
Do udziału w zawodach organizatorzy zapraszają wszystkie firmy wykonawcze, należące do klubu Akademii Technik Malarskich. Aby wystartować w konkursie, wystarczy zaprezentować inwestycję zrealizowane po 1 stycznia 2005 roku przy użyciu produktów marek Dekoral Professional lub Sigma Coatings (PPG Deco Polska). Każde zgłoszenie powinno zawierać następujące dane:
- Adres inwestycji
- Krótki opis
- Zdjęcie obiektu
- Zakres zrealizowanych prac
- Zgodę inwestora na udział w konkursie lub kontakt do niego
- Zgodę głównego wykonawcy (tylko w przypadku podwykonawców)
Inwestycje można zgłaszać od 1 sierpnia do 30 listopada 2010 roku pocztą, e-mailem lub bezpośrednio w Centrach Dekoracyjnych bądź u przedstawicieli handlowych PPG Deco Polska. Następnie jury – składające się z trenerów ATM, niezależnych ekspertów oraz przedstawicieli sponsorów – wybierze grupę 20 najlepszych realizacji.
Po ich dalszej weryfikacji w styczniu przyszłego roku zostanie ogłoszone TOP 10 inwestycji, spośród których sędziowie wybiorą „Malarza Roku 2010”. Oficjalne rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się w marcu 2011 rok podczas uroczystej gali. W jej trakcie wręczone zostaną nagrody dla najlepszych firm:
Nagroda główna dla „Malarza Roku 2010”: Volkswagen Caddy
Nagroda publiczności: Profesjonalna maszyna natryskowa
Oprócz nagród zwycięzcy może liczyć także na wspaniałą promocję. Ich firmy oraz realizacje zostaną zaprezentowane w prasie branżowej oraz ogólnopolskiej a także w specjalnym albumie, jaki zostanie wydany z okazji konkursu. Dodatkowo informacje te znajdą się także na plakatach umieszczonych w sieci Centrów Dekoracyjnych.
Akademia Technik Malarskich, która organizuje konkurs „Malarz Roku 2010” to pierwsze w Polsce centrum szkoleniowo-doradcze dla firm wykonawczych. Ośrodek oferuje profesjonalistom kompleksowe wsparcie merytoryczne oraz program szkoleń certyfikujących, po których uzyskuje się tytuł „Malarza Certyfikowanego”.
Dla klientów jest on gwarancją najwyższej jakości usług, a tym samym jest też idealną formą promocji i rekomendacji dla wykonawców. W sierpniu 2010 wraz z konkursem rusza także nowatorski program „Klub ATM”, którego celem jest budowa oraz skuteczna promocja społeczności profesjonalnych malarzy. Członkowie klubu będą mogli liczyć m.in.: na udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje, wsparcie promocyjne a także na specjalne promocje i oferty w sieci sklepów Centra Dekoracyjne.
Firma powiązana: Domalux