Wyniki konkursu ogłoszono podczas II Międzynarodowego Kongresu Shopper Marketingu zorganizowanego przez stowarzyszenie POPAI. Jest to globalna organizacja z siedzibą w Waszyngtonie dedykowana branży marketingu handlowego. POPAI jest organizatorem najważniejszych na świecie konkursów na najlepsze rozwiązania promocyjne w miejscu sprzedaży, nazywanych często "Oskarami POS".
Do konkursu zgłoszono łącznie 56 ekspozytorów. W ocenie rozwiązań brano jest pod uwagę innowacyjność i design konstrukcji, charakter użytego oprogramowania, czy użyteczność dla użytkownika.
Wirtualny Malarz FFiL Śnieżka to kiosk kreatywny, który pomaga dobrać kolory do wnętrza. Przyjazny interfejs w kilku krokach pozwala poznać preferencje kolorystyczne użytkownika i dobiera indywidualnie paletę do dekoracji pomieszczeń.
Dla użytkowników przygotowano do wyboru dwie ścieżki: „Poznaj swoje ulubione kolory” oraz „Mam wybrany kolor”. Obie opcje umożliwiają przetestowanie dowolnych barw poprzez wkomponowanie ich we wnętrza pomieszczenia wybranego spośród 20 propozycji.
Wirtualne malowanie wybranego pomieszczenia jest możliwe także z użyciem swojego ulubionego koloru, który można sczytać z dowolnego przedmiotu. Maszyna zawiera ponadto katalog gotowych inspiracji oraz katalog produktów. Dzięki temu Wirtualny Malarz prezentuje pełen wachlarz możliwości, jakimi – realnie, nie wirtualnie - dysponuje użytkownik.
Obok FFiL Śnieżka SA nagrodzono m.in. Procter&Gamble, Grupę Żywiec oraz wspólnie Marro, Forum, DRPiN i kobiety.pl.
Firma powiązana: MAGNAT