Konkurs „Laur Klienta” to jeden z największych i najbardziej prestiżowych programów konsumenckich, który organizowany jest w naszym kraju od pięciu lat. Co roku, w wielu różnych kategoriach, Klienci wybierają firmy, produkty i usługi obecne na rynku, które w sposób najbardziej efektywny i zadowalający spełniły ich oczekiwania.
Tegoroczny konkurs i zaszczytny Srebrny Laur są tym bardziej wyjątkowe dla firmy Caparol z powodu znacznego spowolnienia gospodarczego, jakie stało się udziałem setek firm budowlanych i wnętrzarskich na całym świecie. Międzynarodowy kryzys ekonomiczny, który dotkliwie ugodził właśnie w tą branżę, był często bezpośrednią przyczyną całkowitego zniknięcia z rynku lub znacznego spadku sprzedaży produktów i usług oferowanych przez największe korporacje i firmy budowlane na świecie.
Tymczasem, firma Caparol zanotowała we wrześniu br. rekordową w swojej historii sprzedaż produktów w Polsce, a potwierdzeniem powszechnego uznania i zaufania ze strony jej Klientów jest właśnie prestiżowy Srebrny „Laur Klienta 2009”, przyznany firmie w kategorii „FARBY”.
Caparol, marka firmowana znakiem kolorowego słonia, jest obecnie jednym z wiodących na świecie producentów farb i ekologicznych materiałów wykończeniowych. Historia grupy rozpoczęła się w 1895 r. w Ober-Ramstadt koło Frankfurtu nad Menem, gdzie otwarto pierwszą fabrykę farb budowlanych.
Dzięki stałemu poszerzaniu liczby produktów, rozległym inwestycjom, a także najwyższym standardom jakościowym, firma osiągnęła w swojej branży status europejskiego lidera. Jest obecna niemal w całej Europie, a także w wielu innych miejscach świata. Posiada nowoczesne zakłady produkcyjne w Niemczech, Austrii, Francji, Włoszech, Szwecji, Rosji, Polsce, Białorusi, na Ukrainie, w Gruzji, Rumunii, Dubaju oraz w Chinach.
W 1994 r. firma otworzyła przedstawicielstwo w Polsce. W krótkim czasie biuro handlowe zostało rozbudowane o sieć magazynów w całym kraju. W 2005 r. spółka zainicjowała w Polsce budowę fabryki, która powstała w Kleszczowskiej Strefie Przemysłowej.
W roku 2009 Caparol znalazł się w prestiżowym gronie Diamentów Forbesa – przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najbardziej dynamicznie zwiększały swoją wartość na rynku.
Srebrny „Laur Klienta 2009”, jakim uhonorowano farby produkowane przez firmę Caparol, jest jednak z perspektywy władz spółki jednym z najbardziej wartościowych, bo przyznanym przez konsumentów, wyróżnieniem dla jej działalności.
Tak wysoka ocena jakości farb i systemów ociepleń oraz ogromne zainteresowanie, jakim cieszą się wśród Klientów nowatorskie salony sprzedaży i doradztwa Color House marki Caparol, są świadectwem niesłabnącej popularności oraz zaufania dla firmy. To również dodatkowy powód, by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom Klienta z jeszcze szerszą i ciekawszą ofertą produktów.
Firma powiązana: Caparol Polska Sp. z o.o.