A wszystko to po to, by wspólnie wesprzeć organizowaną od siedemnastu lat przez Telewizję Polską akcję charytatywną „I Ty możesz zostać Świętym Mikołajem”. Firma Caparol ma przyjemność i zaszczyt uczestniczyć w niej po raz kolejny.
Kolorowy ogromny słoń – symbol marki Caparol – pojawi się na antenie TVP w mikołajkowy niedzielny wieczór, o godzinie 20.
Ponownie wystąpi jako jeden ze Świętych Mikołajów, którzy wraz z zaproszonymi przez telewizję artystami i dziećmi, weźmie udział w corocznej zbiórce pieniędzy i darów na rzecz rodzinnych domów dziecka oraz wybranych placówek opiekuńczo – wychowawczych w Polsce.
A gości na gdyńskiej scenie będzie znacznie, znacznie więcej, ponieważ dla najmłodszych wystąpią tacy znakomici artyści, jak m.in. Ira, De Mono, Łzy, Patrycja Markowska i Łukasz Zagrobelny.
Firma Caparol Polska, producent dekoracyjnych farb oraz ekologicznych materiałów wykończeniowych, uczestniczy w akcji „I Ty możesz zostać Świętym Mikołajem” po raz szósty. Co roku wspiera domy dziecka w różnych województwach, dostarczając materiały i produkty potrzebne do remontów i renowacji budynków.
Tym razem Święty Mikołaj Caparola zagości w kilku domach dziecka województwa pomorskiego, gdzie zadba o bezpieczny remont i komfort mieszkania przebywających w nim dzieci.
Oglądajcie nas 6 grudnia, o godzinie 20, w programie 2 Telewizji Polskiej. Albo przyjedźcie do Gdyni i przyłączcie się do nas, ponieważ i Wy „możecie zostać Świętym Mikołajem”! Start imprezy: 15.00, Skwer Kościuszki, scena przy ORP Błyskawica.
(fot. TVP.pl) |
Firma powiązana: Caparol Polska Sp. z o.o.