Godło "Firma Przyjazna Klientowi" |
Firma PPG Deco Polska znalazła się wśród 17 laureatów wyłonionych w tegorocznej edycji konkursu. Przyznane Godło „Firma Przyjazna Klientowi” to symbol i gwarancja przynależności PPG Deco Polska do grona firm wyróżniających się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi.
Cieszymy się, że już po raz czwarty docenione zostały działania prowadzone w celu zapewnienia jak największej satysfakcji naszym Klientom. To dla nas niezwykłe wyróżnienie. Jednocześnie zapewniamy, że nadal będziemy robić wszystko, aby w pełni zasługiwać na tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi – mówi Barbara Leśniowska, Szef Działu Obsługi Klienta PPG Deco Polska.
Godło przekazane zostało podczas uroczystej Gali |
W ramach Programu w PPG Deco Polska przeprowadzone zostały audyty sprawdzające Jakość Obsługi Klienta w trzech obszarach: satysfakcja Klienta, zorientowanie na Klienta oraz dostępność kanałów komunikacji z Klientami.
Badania (pod kierownictwem Rady Programu Firma Przyjazna Klientowi oraz nadzorem niezależnej firmy badawczej NORSTAT) wykonane zostały za pomocą sondaży telefonicznych, wywiadów z losowo wybranymi klientami i pracownikami firmy, a także kontroli istniejących kanałów komunikacji.
W ciągu 7 lat chęć udziału w programie „Firma Przyjazna Klientowi” zgłosiło blisko 700 przedsiębiorstw i instytucji ze wszystkich sektorów i branż. Na przestrzeni lat projekt zyskał również poparcie i uznanie najwyższych władz państwowych, w tym również agend stojących na straży przestrzegania praw konsumenckich.
W tegorocznej edycji Patronem Honorowym programu zostało Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (w latach ubiegłych patronat objęli również m.in. Pani Prof. Danuta Hubner, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Federacja Konsumentów). Projekt jest wspierany także przez Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Firma powiązana: Domalux