PPG Deco Polska - Firma Przyjazna Klientowi

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
aktualizacja: 2009-11-27 11:46:53
PPG Deco Polska - Firma Przyjazna Klientowi
Firma PPG Deco Polska już po raz czwarty otrzymała Godło ogólnopolskiego Programu Certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”, przyznawane przez Obserwatorium Zarządzania. Certyfikaty wręczono podczas uroczystej Gali, która odbyła się 28 września 2009 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie.

Godło "Firma Przyjazna Klientowi"
Godło "Firma Przyjazna Klientowi"
W ramach Programu Certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi” od 2002 roku wyróżniane są firmy, które w centrum zainteresowania stawiają potrzeby Klientów i pracują nad jakością ich obsługi. Chcą ponadto potwierdzić skuteczność realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z Klientem.

Firma PPG Deco Polska znalazła się wśród 17 laureatów wyłonionych w tegorocznej edycji konkursu. Przyznane Godło „Firma Przyjazna Klientowi” to symbol i gwarancja przynależności PPG Deco Polska do grona firm wyróżniających się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi.

 

Cieszymy się, że już po raz czwarty docenione zostały działania prowadzone w celu zapewnienia jak największej satysfakcji naszym Klientom. To dla nas niezwykłe wyróżnienie. Jednocześnie zapewniamy, że nadal będziemy robić wszystko, aby w pełni zasługiwać na tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi – mówi Barbara Leśniowska, Szef Działu Obsługi Klienta PPG Deco Polska.

Godło przekazane zostało podczas uroczystej Gali
Godło przekazane zostało podczas uroczystej Gali

W ramach Programu w PPG Deco Polska przeprowadzone zostały audyty sprawdzające Jakość Obsługi Klienta w trzech obszarach: satysfakcja Klienta, zorientowanie na Klienta oraz dostępność kanałów komunikacji z Klientami.

Badania (pod kierownictwem Rady Programu Firma Przyjazna Klientowi oraz nadzorem niezależnej firmy badawczej NORSTAT) wykonane zostały za pomocą sondaży telefonicznych, wywiadów z losowo wybranymi klientami i pracownikami firmy, a także kontroli istniejących kanałów komunikacji.

 

W ciągu 7 lat chęć udziału w programie „Firma Przyjazna Klientowi” zgłosiło blisko 700 przedsiębiorstw i instytucji ze wszystkich sektorów i branż. Na przestrzeni lat projekt zyskał również poparcie i uznanie najwyższych władz państwowych, w tym również agend stojących na straży przestrzegania praw konsumenckich.

W tegorocznej edycji Patronem Honorowym programu zostało Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (w latach ubiegłych patronat objęli również m.in. Pani Prof. Danuta Hubner, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Federacja Konsumentów). Projekt jest wspierany także przez Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.

 

Firma powiązana:
Domalux

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!