Przez 25 lat istnienia na rynku, Galeco - rodzinna firma, założona przez Szczepana Buryło w 1996 r. - wypracowała sobie nie tylko pozycję jednego z liderów w branży, ale przede wszystkim opinię innowacyjnego producenta wysokiej jakości systemów rynnowych, rzetelnego partnera i cenionego pracodawcy. Impreza podsumowująca ten okres dała możliwość podziękowania klientom i kontrahentom za zaufanie oraz wieloletnią współpracę. Wydarzenie zbiegło się w czasie z siatkarskimi Mistrzostwami Europy i pozwoliło też uhonorować Wilfredo Leóna, który już drugi rok jest twarzą marki.
Małgorzata i Szczepan Buryło - właściciele Galeco i gospodarze gali - z radością powitali zgromadzonych gości. Było to bowiem pierwsze spotkanie w takim gronie po okresie lockdownu, spowodowanego pandemią. Nie mogło więc zabraknąć podsumowań i omówienia bieżącej sytuacji rynkowej. Mimo trudnego czasu, w którym przyszło działać ostatnio całej branży, Galeco nie zatrzymało się w rozwoju i mogło pochwalić się odniesionymi sukcesami. Co więcej, przedstawiono plany na przyszłość. Małopolski producent nie spoczywa na laurach i wyznacza sobie kolejne, ambitne cele.
Takie podejście to właśnie jeden z aspektów łączących markę z jej Ambasadorem. Wśród wspólnych wartości, jakimi kieruje się zarówno team Galeco, jak i Wilfredo León są ciężka praca, determinacja w dążeniu do celu, a jednocześnie gra fair play. Sportowiec, uznawany za jednego z najlepszych siatkarzy na świecie, nie ukrywał, że choć cieszy się ze stanięcia na podium Mistrzostw Europy, da z siebie wszystko, aby brązowy medal już wkrótce zamienić na złoto.