Ranking Budowlana Marka Roku to jedyny w Polsce niezależny projekt badawczy o takiej skali. Ankietowani wykonawcy nie wybierają spośród listy marek, lecz samodzielnie udzielają odpowiedzi. Dzięki temu badanie jest papierkiem lakmusowym działań wizerunkowych firm oraz wskaźnikiem ich autentycznej popularności na rynku. Tytuły Budowlanej Marki Roku są przyznawane w oparciu o kryteria częstotliwości stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości i najlepszej relacji jakości do ceny.
Ranking "Budowlana Marka Roku" jest projektem badawczym, który monitoruje rzeczywiste preferencje wykonawców, zatem jest odzwierciedleniem sytuacji na rynku - mówi Adam Ziółek, kierownik marketingu Monier BRAAS. - Tym bardziej cieszy nas takie wyróżnienie. Świadczy ono o zadowoleniu dekarzy, którzy wykorzystują nasze produkty w swojej pracy. Wierzymy, że nie tylko wysoka jakość naszych produktów, czyli dachówek i systemowych akcesoriów Braas, miały wpływ na wybór dekarzy, nie bez znaczenia jest również nasze zaangażowanie w kształcenie i poszerzanie wiedzy wykonawców poprzez takie działania, jak np. Program Certyfikacji Dekarzy - dodaje Adam Ziółek.
Zachęcamy do przejrzenia galerii zdjęć z wydarzenia na fanpage’u Braas na Facebooku: https://www.facebook.com/BraasDachowki