Wyniki organizowanego od ośmiu lat rankingu tworzone są na podstawie pełnej próby badawczej firm wykonawczych z całej Polski sprofilowanych dla poszczególnych kategorii produktowych. W tegorocznej edycji wzięło udział 1646 przedsiębiorstw z całego kraju.
- Ta nagroda to potwierdzenie tego, że fachowcy z branży budowlanej ogromnie cenią sobie nasze okna dachowe, uważając je za produkty innowacyjne, najwyższej jakości i co najważniejsze dla wykonawców, łatwe w montażu - mówi Dyrektor Marketingu FAKRO Polska Janusz Komurkiewicz
– Należy podkreślić, że badanie ukazujące spontaniczną znajomość marek jest w pełni niezależne i wiarygodne. Respondentom w żaden sposób nie sugeruje się wyboru pakietu marek z danej kategorii. Poza tym zestawienie klasyfikuje bardzo szerokie spektrum materiałów budowlanych, jest zatem najbardziej pełnym na rynku.
Specjaliści Centrum Badania i Analiz Rynku podkreślają, że wyniki badań przeprowadzonych na przestrzeni ostatnich lat wskazują na niebagatelny wpływ wykonawcy prac budowlanych na wybór marki. Marka, która spełnia oczekiwania klientów jest ponownie wybierana w 88 proc. przypadków. Palma pierwszeństwa przypada tej marce, której w danym roku udało się najskuteczniej dotrzeć do osób decyzyjnych w sprawie zakupu Uzyskane w rankingu lokaty są zatem miarodajnym barometrem funkcjonowania danej marki.
Nagrody dla najlepszych budowlanych marek wręczono podczas uroczystej Gali w pałacyku w Otrębusach. Laureaci otrzymali dyplomy i statuetki Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku.
Firma powiązana: Fakro