Wygraj metamorfozę swojego ogrodu - konkurs trwa do 19.09.2014 r.

Właśnie rozpoczyna się nowy konkurs marki Libet - "Stop ogrodowym horrorom". By powalczyć o nagrodę główną - metamorfozę ogrodu - wystarczy nakręcić i wysłać filmik, który pokaże i przekona, że nasz ogród potrzebuje natychmiastowej odmiany. Konkurs potrwa do 19 września 2014 r., a szczegóły znajdują się na facebookowym profilu Rozmowy na tarasie.

Wygraj metamorfozę swojego ogrodu - konkurs trwa do 19.09.2014 r.
Libet Stylowe i nowoczesne nawierzchnie
www.libet.pl
Dane kontaktowe:
71 335 11 01, 801 542 381
Kazimierza Michalczyka 5 53-633 Wrocław

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Libet - producent kostki brukowej, płyt tarasowych i elementów z betonu architektonicznego Piękny ogród jest powodem do dumy i chlubą właściciela. Jednak jego aranżacja wymaga odpowiedniej wiedzy i umiejętności, a właściwa pielęgnacja wiąże się z systematycznością oraz znacznymi nakładami sił i środków. W przeciwnym razie wygląd ogrodów nie zadowala, a zaniedbane wręcz straszą i zasługują na miano ogrodowych horrorów.

Libet - producent kostki brukowej, płyt tarasowych i elementów z betonu architektonicznego Libet - producent kostki brukowej, płyt tarasowych i elementów z betonu architektonicznego, postanowił przyjrzeć się wyglądowi polskich ogrodów i powiedzieć stop ogrodowym horrorom. Dlatego na swoim facebookowym profilu Rozmowy na tarasie, ogłosił ogólnopolski konkurs pod nazwą "Stop ogrodowym horrorom". Do udziału w nim zaprasza fanów, klientów i wszystkich tych, którzy doceniają urodę i funkcjonalność otoczenia. Na laureata czeka atrakcyjna nagroda główna - całkowita metamorfoza ogrodu, obejmująca zarówno nawierzchnie brukowane, jak i roślinne nasadzenia.

Libet - producent kostki brukowej, płyt tarasowych i elementów z betonu architektonicznego Aby wziąć udział w konkursie należy nakręcić i przesłać do organizatora, za pośrednictwem facebookowej aplikacji, krótki film obrazujący obecny wygląd ogrodu, oraz uzasadnić, dlaczego powinniście otrzymać nagrodę główną. Konkurs składa się z 3 niezależnych, dwutygodniowych etapów. W każdym z etapów użytkownicy profilu mogą głosować na, ich zdaniem, najciekawsze i najbardziej oryginalne filmiki.

Wygrywa film, który otrzyma największą liczbę głosów. Warto więc zaprosić do głosowania znajomych i przyjaciół, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną. Dla autorów najlepszych filmów w każdym z etapów przewidziane są nagrody - projekty koncepcyjne ogrodów oraz vouchery na produkty marki Libet. Natomiast laureata konkursu wybierze jury spośród trzech zwycięzców poszczególnych etapów i to on otrzyma nagrodę główną - metamorfozę ogrodu.

Libet - producent kostki brukowej, płyt tarasowych i elementów z betonu architektonicznego Konkurs rozpoczyna się 8 sierpnia i potrwa do 19 września 2014 r.  Sponsorami nagrody głównej są Libet (nawierzchnie brukowane) oraz Plantpol (nasadzenia). Patronem medialnym kampanii jest serwis taras-balkon.pl. Szczegóły znajdują się na profilu Rozmowy na tarasie w serwisie Facebook.com

źródło i zdjęcia: Libet