Firma Fronius poszerzyła paletę swoich sprawdzonych narzędzi online i uzupełniła je o przydatne nowe funkcje. Wsparcie podczas serwisu jest jeszcze szybsze, wydajniejsze i zapewnia oszczędność na kosztach. Nowe aplikacje umożliwiają korzystanie z tych narzędzi zawsze i wszędzie.
Aplikacja Solar.start - wystarczą 3 kroki i falownik zaczyna pracę
Dzięki aplikacji Solar.start uruchamianie wszystkich falowników firmy Fronius staje się dziecinnie proste. Wykonując zaledwie trzy czynności, instalator łączy się z Internetem, konfiguruje urządzenie i na koniec integruje falownik z Solar.web, portalem do monitorowania instalacji fotowoltaicznych. Odbywa się to szybko i wywołuje wrażenie profesjonalizmu na klientach. Ponadto aplikacja daje dostęp do użytecznych platform, jak Solar.web lub Solar.SOS.
Aplikacja Solar.web - instalacja PV zawsze pod kontrolą
Oprócz sprawdzonego systemu zarządzania energią i narzędzia monitorującego Solar.web, firma Fronius udostępnia teraz także aplikację Solar.web. Dzięki jasno i przejrzyście zaprojektowanemu interfejsowi, użytkownik może śledzić przepływy, uzyski i zużycie energii w swojej elektrowni słonecznej. Widzi zużycie energii na potrzeby własne, stopień autarkii lub dowiaduje się, ile zaoszczędził pieniędzy i jak bardzo zmniejszył emisję CO2. Aplikacja Solar.web umożliwia właścicielowi instalacji PV trzymanie 24 godzin słońca dosłownie we własnych rękach.
Aplikacja Solar.SOS - jeszcze szybsza obsługa serwisowa
Do końca 2020 r. rozwiązywanie problemów na miejscu będzie znacznie łatwiejsze dzięki wszechstronnemu narzędziu serwisowemu Solar.SOS i aplikacji Solar.SOS. Technik serwisowy po prostu wprowadza numer seryjny oraz wyświetlony kod statusu na smartfonie lub laptopie i natychmiast otrzymuje instrukcję rozwiązania problemu.
Dodatkowo dla wszystkich urządzeń firmy Fronius można wyświetlić techniczne pliki wideo oraz instrukcje instalacji i obsługi. Jeżeli konieczna jest naprawa lub wymiana poszczególnych komponentów, zamówienie odbywa się bezpośrednio w aplikacji Solar.SOS - bez czekania w kolejce lub ponoszenia opłat telefonicznych. Tak samo odbywa się obsługa otwartych spraw serwisowych i zarządzanie wieloma kontami oraz urządzeniami z tego samego konta - wygodnie i z oszczędnością czasu.
Zespół działu wsparcia technicznego oczywiście dalej służy radą i pomocą, z jednej strony za pośrednictwem infolinii dostępnej w normalnych godzinach pracy, a z drugiej dzięki nowej funkcji wysyłania wiadomości w aplikacji, która jest dostępna w systemie 24/7.
- Nowa aplikacja zapewnia wsparcie techniczne przez całą dobę, aby instalatorzy mogli świadczyć swoim klientom usługi najwyższej jakości. Wtedy nawet sprawa serwisowa będzie pozytywnym doświadczeniem dla klienta końcowego - stwierdza Stephan Holzinger, kierownik działu pomocy technicznej w firmie Fronius International GmbH.
Nowe aplikacje firmy Fronius są dostępne w Google Play Store i Apple Store.
źródło i zdjęcia: Fronius