Aktualności

Konkurs Aqupahor - Masza i Niedźwiedź
Weź udział w nowym konkursie organizowanym przez Aquaphor i wygraj nagrodę główną lub jedną z 35 nagród z bohaterami filmu! Kup dzbanek, zrób porządek i wygraj nagrodę!
20.06.2017

Instalacja rekuperacji z tworzywa nie dla każdego domu
Każda inwestycja, każdy dom i każda instalacja rekuperacji wymaga indywidualnego podejścia. Nie wszędzie sprawdzą się łatwiejsze w montażu lubiane przez małe firmy instalacyjne przewody polietylenowe, których stałe, niewielkie średnice generują pewne ograniczenia w projektowaniu systemu.
20.06.2017

Sokółka Okna i Drzwi sponsorem III Biegu Konstancińskiego
Marka Sokółka Okna i Drzwi, jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na polskim rynku, została sponsorem tegorocznej edycji Biegu Konstancińskiego im. Piotra Nurowskiego. Wydarzenie odbędzie się w niedzielę 25 czerwca w Konstancinie-Jeziornej. Początek o godzinie 10:00 w Parku Zdrojowym.
20.06.2017

Schüco Budowlaną Marką Roku 2017!
W dniu 8 czerwca 2017 roku podczas uroczystej XIII Gali Budowlana Marka Roku wręczono nagrody laureatom najbardziej prestiżowego plebiscytu branżowego w Polsce. Firma Schüco International Polska została uhonorowana tytułem Budowlana Marka Roku 2017 w kategorii Okna Elewacyjne jako jedyny dostawca systemów okiennych.
20.06.2017

Plannja Scandic Line
Plannja Scandic Line posiada wysokie tłocznie, tradycyjną 35 centymetrową długość modułów oraz wyrazisty profil nadający jej eleganckiego i niepowtarzalnego wyglądu.
20.06.2017

Stylowa elewacja jak z drewna z tynkiem weber TD327 - łatwo i na lata!
Fasady budynków zaskakują pomysłowością. Coraz częściej doceniamy elewację jako wizytówkę obiektu, ale też jako pierwszą linię jego ochrony przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Pewnie dlatego współczesna architektura chętniej sięga po bezpieczne i biobójcze rozwiązania imitujące drewno na fasadzie, jak tynk weber TD327.
20.06.2017

Nowa kampania telewizyjna marki Komfort: Znajdź swój kawałek podłogi
Wraz z początkiem czerwca ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Komfort, zachęcająca klientów do stworzenia wymarzonej aranżacji najważniejszego miejsca na ziemi – własnego domu. Uzupełnieniem działań jest szeroka obecność w Internecie oraz atrakcyjne promocje w punktach sprzedaży, które udowadniają, że niezwykłą podłogę możemy mieć na wyciągnięcie ręki – niezależnie od zasobności portfela.
20.06.2017

Viessmann z tytułem Budowlana Marka Roku 2017
Firma Viessmann, lider w produkcji nowoczesnych pomp ciepła, zdobył tytuł Budowlanej Marki Roku 2017, zyskując wysokie uznanie wykonawców z branży budowlanej. Przez wykonawców została uznana za markę odznaczającą się najwyższą jakością w branży oraz najlepszą relacją jakości do ceny.
20.06.2017

Krispol ze Złotem za energooszczędny komplet stolarki dla domu
Firma KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien, rolet oraz drzwi wejściowych został laureatem nagrody - Złotego Godła – Najwyższa Jakość Quality International 2017 w kategorii "QI Product - Produkt Najwyższej Jakości".
20.06.2017

Drawar: Podgrzewacze stojące OSO Super SX poj. 150 - 300l
OSO Super SX podgrzewacze wody z dwiema grzałkami - DAJĄ CIEPŁĄ WODĘ 3X SZYBCIEJ. Przy zasilaniu 230V/1 faza - działa tylko jedna grzałka, (najpierw górna - nagrzewa 1/3 podgrzewacza i wyłącza się, następnia włącza się dolna grzałka, która dogrzewa pozostałą pojemność urządzenia). Przy zasilaniu 400V/3 fazy - grzałki działają jednocześnie.
20.06.2017

FAKRO uczestnikiem duńskiego spotkania z Premier Beatą Szydło
9 czerwca br. w siedzibie organizacji "Confederation of Danish Industry" – Konfederacji Duńskiego Przemysłu w Kopenhadze odbyło się spotkanie Premier Beaty Szydło z przedsiębiorcami. Grupę FAKRO reprezentował Jon Tougaard, dyrektor handlowy FAKRO Dania.
20.06.2017

Geberit sprawdza co znajdziemy w łazience Polaka?
Świece, książki, magazyny, ubrania i kwiaty – to nie sypialnia, to wyposażenie łazienki Polaka! Chociaż łazienka nie wydaje się być najważniejszym pomieszczeniem w domu, spędzamy tam średnio aż 43 minuty dziennie. Z badań1 przeprowadzonych na zlecenie Grupy Geberit możemy dowiedzieć się więcej na temat łazienkowych zwyczajów Polaków - również w zakresie przedmiotów, jakie tam przechowujemy. Jak więc wygląda łazienkowa rzeczywistość w Polsce? Co chcielibyśmy w niej zmienić na lepsze? I co skrywamy w naszych łazienkach?
20.06.2017

Wienerberger: Dom - inwestycja na całe życie
96% Polaków uważa budowę domu za jedną z najważniejszych inwestycji w swoim życiu. Zdecydowana większość (90%) deklaruje, że preferowałaby ponieść wyższe koszty na etapie budowy, by potem zmniejszyć koszty eksploatacji – wynika z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Wienerberger.
19.06.2017