Baltic Wood - producent podłóg z naturalnego drewna - już po raz dziewiąty uhonorował najlepszych dystrybutorów swoich produktów w Polsce, doceniając ich profesjonalizm i osiągane rezultaty w ubiegłym roku. W konkursie wzięły udział salony partnerskie z całego kraju. W klasyfikacji uwzględniano uzyskane wyniki sprzedaży, jakość obsługi, a także wszelkie działania, takie jak prezentacja produktów i działania wizerunkowe, bezpośrednio przekładające się na satysfakcję klienta i silną pozycję marki. Prestiżowy tytuł Dealera Roku 2017 Baltic Wood otrzymały firmy: Eko-Parkiet, Glazurex, Multiform, Quercus oraz VIP Parkiet.
- "Przyznane wyróżnienia to forma podziękowania i uhonorowania całorocznej, systematycznej pracy włożonej przez naszych kontrahentów w promocję i sprzedaż marki" - mówi Magdalena Marek, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy Baltic Wood.
- "Miniony rok to kolejne wzrosty sprzedaży trójwarstwowych podłóg drewnianych Baltic Wood na polskim rynku, a w szczególności rozwój segmentu podłóg jesionowych, stanowiących drugi po podłogach dębowych najważniejszy obszar produktowy. Doceniamy zaangażowanie naszych partnerów i ich wkład w rozwój marki i polskiego rynku podłóg drewnianych."
Uroczyste rozstrzygnięcie programu Dealer Roku 2017 miało miejsce w dniach 17-18 maja 2018 r. w Odyssey Club Hotel Wellness&SPA***** - luksusowym hotelu położonym na malowniczym zboczu góry Domaniówka na granicy Kielc i Masłowa. Goście Baltic Wood wzięli udziałw inspirującej podróży kulinarnej w wydaniu Charles Daigneault - półfinalisty 2. sezonu programu "Master Chef" i współgospodarza programu "Kuchenne Rewolucje - powroty". W programie nie zabrakło atrakcji, takich jak livecooking połączony z degustacją, warsztaty kulinarne z kuchniami z różnych zakątków świata oraz degustacja win z udziałem sommeliera - Andrzeja Woźniakowskiego.
Złoty Partner Baltic Wood 2018
Podsumowując tegoroczne wydarzenie, Baltic Wood zapowiedział przyszłoroczną jubileuszową 10. edycję konkursu, która odbędzie się w zupełnie nowej formule. Marka zaprasza partnerów do udziału w konkursie wyłaniającym Złotego Partnera Baltic Wood w 2018 roku. Wyróżnienia zostaną przyznane za efekty osiągane w ciągu całego 2018 roku w kategoriach: największa sprzedaż, największa dynamika sprzedaży, największa sprzedaż podłóg z kolekcji Timeless Collection i największa sprzedaż podłóg z kolekcji podłóg NoLimits Collection. Dodatkowo firma postanowiła wyróżnić największą inwestycję z podłogą Baltic Wood w 2018 roku.
Sieć sprzedaży Baltic Wood liczy obecnie ponad 350 profesjonalnych partnerów, działających w 52 krajach świata. W Polsce podłogi drewniane Baltic Wood oferowane są przez ponad 100 profesjonalnych partnerów marki.
źródło i zdjęcia: Baltic Wood