Firma FAKRO posiada szeroką ofertę produktową dopasowaną do potrzeb klientów. Dużą popularnością, szczególnie w okresie letnim, cieszą się rozwiązania chroniące nas przed nadmierną temperaturą w naszych domach, czy biurach.
Markizy idealne na upały
Optymalnym rozwiązaniem zalecanym do ochrony pomieszczeń przed nagrzewaniem jest markiza, zarówno do okien pionowych jak i dachowych. Chroni ona pomieszczenie przed upałem do 8 razy skuteczniej niż osłony wewnętrzne co w praktyce powoduje spadek temperatury wewnętrznej nawet o 10 C.
W ramach promocji "Upał pod kontrolą" klienci , którzy zakupią markizy lub markizolety w terminie od 14 maja do 31 sierpnia mogą zyskać zwrot w wysokości nawet do 1 800 zł.
Informacja o kampanii zostanie opublikowana w sportowych dodatkach: Gazety Wyborczej, Polska Press, a także w magazynach Forbes, Manager, Tele Tygodniu, To i Owo oraz na portalach sportowych.
Reklamę markiz FAKRO będzie można usłyszeć także na antenie Radia ZET. Warto zaakcentować, że Ambasadorem marki FAKRO jest Adam Nawałka.
- "Filozofia FAKRO jak i wizja trenera Adama Nawałki są zbieżne. FAKRO dzięki swojej wizji dynamicznie się rozwija i osiąga sukcesy. Właśnie dzięki niej zaszliśmy tak daleko. Konsekwentnie realizujemy założenia tworząc innowacyjne, energooszczędne i bezpieczne produkty poprawiające komfort życia w ponad 50-ciu krajach na świecie. Trener Adam Nawałka również konsekwentnie wdraża swoją wizję, dzięki której Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej odnosi sukcesy, a obecnie zajmuje najlepsze miejsce w rankingu FIFA w historii" - komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO ds. marketingu.
- "Zaczynamy FAKROkibicowanie! Niech nasze markizy schładzają gorącą, piłkarską atmosferę, która podczas Mundialu z pewnością zagości w naszych domach" - dodaje Maria Gorczowska, odpowiedzialna za realizację promocji.
źródło i zdjęcia: Fakro