Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Polski oddział Nice kończy 25 lat!

Polski oddział Nice został otwarty w 1996 roku. Była to jedna z pierwszych zagranicznych filii włoskiego producenta. W ciągu 25 lat oferta na polskich rynku ewoluowała od prosty rozwiązań do kompleksowej oferty wzajemnie uzupełniających się produktów i systemów.

Polski oddział Nice kończy 25 lat!
Nice Polska Automatyka do bram i rolet
www.nice.pl
Nice Polska Automatyka do bram i rolet
Dane kontaktowe:
22 759 40 00
Parzniewska 2 A, 05-800 Pruszków

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Czego dowiesz się z artykułu?
  • Jak Nice Polska rozwijało się przez lata?
  • Jakie wydarzenia przygotowało Nice z okazji 25-lecia polskiego oddziału?

Historia rozwoju polskiego oddziału Nice

Na przestrzeni lat Nice Polska został liderem rynkowym w segmencie automatyki dla domu i przemysłu, zwiększając znacząco świadomość marki wśród obecnych i przyszłych użytkowników oraz silnie rozbudowując sieć profesjonalnej dystrybucji, która składa się obecnie z ponad 1500 Partnerów Handlowych z obszaru całej Polski. Codzienne kontakty z nimi ułatwia centralna lokalizacja firmy w podwarszawskim Pruszkowie.

Od blisko 15 lat Nice wspiera polski sport. Działania, które zrodziły się z pasji, dzisiaj stanowią przemyślaną i spójną strategię marketingową, która pozwala na zwiększenie świadomości marki wśród obecnych oraz przyszłych użytkowników produktów Nice, oraz daje marce bardzo duży zwrot reklamowy. W ostatnich latach Nice był m.in. sponsorem żużlowej reprezentacji Polski, sponsorem tytularnym rozgrywek 1 Ligi Żużlowej, czy oficjalnym partnerem rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy.

Materiał filmowy przygotowany z okazji 25-lecia polskiego oddziału

Nice wspierał również projekty muzyczne takich artystów jak:

  • Agnieszka Chylińska,
  • Manchester 
  • zespół Deeci Nicco.

Swą markę promował podczas koncertów światowych gwiazd takich jak:

  • Jennifer Lopez,
  • Michael Bublé,
  • Andrea Bocelli,
  • Elton John,
  • Guns N`Roses
  • Bryan Adams,
  • Il Divo,
  • Justin Bieber,
  • Bon Jovi,
  • Pet Shop Boys,
  • Rod Stewart.

Wydarzenia i konkursy z okazji 25-lecia Nice Polska

Z okazji 25-lecia Nice Polska w roku 2021 prowadzi szereg konkursów zarówno dla klientów, jak i firm współpracujących.

  • 25 października zakończył się konkurs wspierający aktywność fizyczną - #nicesport25challenge.
  • Trwa konkurs „5x500” przeznaczony dla właścicieli oraz pracowników współpracujących z Nice Polska przedsiębiorstw, które w roku 2021 dokonały zakupów i otrzymały fakturę od Nice Polska, w którym co miesiąc, kilku szczęśliwców wygrywa nagrody pieniężne.
  • 25. dnia każdego miesiąca 2021 roku ogłaszane są promocje dla Partnerów Handlowych, dzięki czemu Klienci mogą kupić wybrane produkty w obniżonych cenach.
Pracownicy Nice Polska z najdłuższym stażem - Marcin Skrobisz, Jacek Kupski, Rafał Bartosiewicz, Grzegorz Jakóbczyk
Pracownicy Nice Polska z 20-letnim stażem, od lewej: Marcin Skrobisz, Jacek Kupski, Rafał Bartosiewicz, Grzegorz Jakóbczyk fot. Nice Polska

W pandemicznym 2020 roku swój jubileusz 10-lecia obchodziła również firma FIBARO, będąca od 2018 roku częścią Nice. Od start up'u założonego w blaszanym garażu zatrudniającego garstkę zapaleńców, przeobrazili się w firmę, którą tworzy ponad 250-osobowy zespół pracujący w Wysogotowie i w Zielonej Górze. Przez 10 lat firmie udało się wprowadzić na rynek wiele rozwiązań, które realnie zmieniły życie wielu ludzi na całym świecie. Szturmem dostali się do globalnych gigantów technologicznych jak Google, Apple czy Amazon. Wyraźnie zaznaczyli obecność na wielu międzynarodowych imprezach, wspierali także przeróżne organizacje pozarządowe środkami finansowymi i pomocą rzeczową. Aktualnie czujnik Flood Sensor marki FIBARO prezentowany jest na wystawie w Dubaju.

W dniach 8-10.10.2021 w Kołobrzegu została zorganizowana pierwsza impreza integracyjna Nice Polska i FIBARO, w której udział wzięło niemal 230 osób – pracowników obydwu firm. Pobyt w Kołobrzegu uatrakcyjniła wieczorna gala, którą uświetnili swoją obecnością założyciel i Prezes Nice - Lauro Buoro i Dyrektor Generalny Nice - Roberto Griffa. Podczas  gali nagrodzono wieloletnich pracowników obydwu firm. W części artystycznej wystąpili  Andrzej Krzywy i Margaret.

Pracownicy Nice Polska i FIBARO w Kołobrzegu
Pracownicy Nice Polska i FIBARO, zdjęcie grupowe wykonane na zakończenie integracyjnej gry terenowej, plaża w Kołobrzegu fot. Nice Polska

Jesteśmy dumni z niepodważalnych osiągnięć Nice, szczególnie w tak trudnym okresie, jaki wszyscy dziś przeżywamy. Siła dla osiągnięcia ambitnych celów tkwi w spójnym i dobrze zorganizowanym zespole. W Nice wierzymy, że tylko dzięki ludziom, możemy generować innowacje i naprawdę zmieniać rynek. W tym sensie Nice Polska jest jednym z naszych najbardziej błyskotliwych oddziałów. Cieszymy się, że możemy wspólnie podążać tą drogą świętując 25-lecie Nice i 10-lecie FIBARO w Polsce. Chciałbym podziękować wszystkim kolegom za ich wspólny, codzienny wysiłek w osiąganiu celów grupydeklaruje Lauro Buoro, Prezes i założyciel Nice.

źródło i zdjęcia: Nice Polska