ESIMA Rolety i Astra Bydgoszcz sponsorami żużlowej Polonii
Do grona Partnerów Handlowych Nice zaangażowanych w projekt dołączył również kolejny podmiot – Astra Bydgoszcz.
Firma specjalizuje się w usługach związanych z montażem i serwisem bram garażowych i przemysłowych, a przede wszystkim z automatyzacją wszelkiego rodzaju bram wjazdowych.
W ostatnich latach monterzy firmy wyspecjalizowali się także w instalacjach szlabanów Nice.
Nice jest dla nas kluczowym dostawcą. Chcielibyśmy w jak największym stopniu korzystać z doświadczeń tak uznanego partnera. Nasza firma systematycznie rozwija się i jestem przekonany, że zaangażowanie w Polonię Bydgoszcz pozwoli nam jeszcze bardziej zwiększyć rozpoznawalność wśród klientów końcowych, których możemy profesjonalnie obsłużyć w naszym punkcie handlowym – powiedział Rafał Nowak, właściciel firmy Astra.
ESIMA Rolety drugi sezon z rzędu zdecydowała się na podpisanie umowy z Polonią Bydgoszcz.
Jesteśmy producentem rolet i moskitier, a w naszych produktach wykorzystujemy silniki roletowe Nice, elero oraz TTGO. Zdecydowana większość produkowanych przez nas rolet jest automatyzowana. Dzięki współpracy z przyjaciółmi z Nice postanowiłem spróbować zwiększyć rozpoznawalność mojej marki na lokalnym rynku. Podejmując wspólne działania marketingowe, chciałbym, aby moi kluczowi odbiorcy częściej chwalili się swoim klientom, że instalują rolety wyprodukowane w Esimie. Budowanie takiego wizerunku firmy oraz prestiżu własnych produktów to proces długotrwały - zaznacza Jakub Wiśniewski, właściciel firmy ESIMA Rolety.
Rok temu podkreślałem, że ocenę skuteczności działań marketingowych będziemy w stanie wykonać w dłuższym horyzoncie czasowym. Dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu współpracy z Polonią - dodał Wiśniewski.
Strategia marketingowa Nice Polska jest skuteczna
Województwo kujawsko-pomorskie jest kolejnym regionem, po Podkarpaciu, gdzie grupa Nice przekonała swoich Partnerów Handlowych do stosowania wspólnej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi sponsoringu sportu żużlowego.
Marka Nice jest dzisiaj rozpoznawalna globalnie. Jednak bez wsparcia na poziomie lokalnym ze strony naszych Partnerów Handlowych, nie osiągnęlibyśmy nawet małej części tego, do czego wspólnie dążymy od 25-ciu lat – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska
Na przestrzeni lat zainwestowaliśmy miliony złotych w zbudowanie rozpoznawalności marki. Cieszymy się, że z podobnych narzędzi chcą obecnie korzystać nasi dystrybutorzy. Dla nas kluczowy jest fakt, że klient końcowy z województwa kujawsko-pomorskiego, który zauważy w telewizji lub na stadionie żużlowym reklamę Nice, zostanie profesjonalnie obsłużony w danym regionie, zarówno jeśli chodzi o automatykę wjazdową, jak i będzie mógł znaleźć nasze silniki w produktach osłonowych – dodaje Krużyński.
W trakcie konferencji włodarze bydgoskiej Polonii ogłosili, że podpisali już ponad 60 umów sponsorskich na sezon 2021.
Mecze żużlowej eWinner Pierwszej Ligi Żużlowej będą pokazywane na żywo na antenie nSport+.
Inauguracja sezonu, pierwotnie planowana na początek kwietnia, może zostać delikatnie przesunięta w czasie ze względu na obowiązujące restrykcje związane z pandemią koronawirusa.
źródło i zdjęcia: Nice Polska