Grupa fischer z nagrodą w konkursi German Brand Award 2021
Grupa fischer otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie German Brand Award 2021 za produkty z rodziny DuoLine. Dodatkowe dwa wyróżnienia przyznano za ożywienie marki, strategię oraz kreację treści. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 17 czerwca 2021 w Berlinie, a nagrody wręczyła Fundacja German Brand Institute.
Złota nagroda dla fischer na German Brand Award 2021
Jury konkursu doceniło nowatorską dwuskładnikową konstrukcję kołków fischer DuoLine. Zbudowane są z najwyższej jakości warstwy nylonowej i z włókna węglowego. W zależności od materiału podłoża, szary element wykonany z nylonu automatycznie aktywuje optymalną funkcję trzymania (rozpieranie, składanie, zwijanie) dla zapewnienia najlepszego mocowania. Część wykonana w włókna węglowego odpowiada za idealne rozprężenie i mocne trzymanie. Design i oferowane funkcjonalności kołków zachwyciły jury.
Można powiedzieć, że odbiorcy reklamy utożsamiają i kojarzą już kołki DuoLine z marką fischer. Dzieje się tak dzięki unikalnemu wzornictwu kołków - mówi Volker Amann, menadżer marketingu międzynarodowego w fischer.
Duoline - zdobywca pierwszej nagrody za najlepszy projekt produktu. Około 2,8 miliarda produktów DuoLine wyprodukowanych od 2015 roku do dziś jest dowodem na sprytną technologię i zaufanie do marki fot. fischer Polska
Projekt kołków DuoLine zakładał nowatorską technologię z inteligentną kombinacją materiałów zwiększając przy tym funkcjonalność, wydajność i komfort instalacji. Kołki idealnie nadają się w projektach wymagających trwałości i bezpieczeństwa montażu - dodaje Rainer Fischer, kierownik działu tworzyw sztucznych w fischer.
Dzięki innowacyjnej linii kołków DuoLine, fischer w imponujący sposób udowodnił, jak można jeszcze bardziej udoskonalić sprawdzony produkt. Udało się stworzyć takie kołki, które doskonale uosabiają wartości marki fischer. Projekt DuoLine w fantastyczny sposób łączy w sobie zmysł inżynieryjny i strategię marki – podsumowuje jury German Brand Award 2021.
Dwa wyróżnienia dla fischer na German Brand Award 2021
fischer - specjalista z zakresu mocowań otrzymał zwycięski tytuł w kategorii Doskonałość w strategii i tworzeniu marki. Doceniono skuteczne ożywienie marki, które udało się osiągnąć dzięki nowemu modelowi sterowania marką. fischer zmodernizował swój system korporacyjny i wzmocnił firmę. Wprowadzone zmiany przełożyły się na większy zasięg, rozpoznawalność marki i większe zainteresowanie wśród klientów.
W oparciu o nowy model zarządzania marką firma fischer zmieniła swój wizerunek korporacyjny i wzmocniła markę. Jury German Brand Awards uhonorowało fischer zwycięzkim tytułem w kategorii „Brand Design – Doskonałość w strategii i tworzeniu marki” fot. fischer Polska
Kolejną kategorią w której fischer zwyciężył była Skuteczna strategia treści, dzięki której fischer stał się pierwszym źródłem informacji dotyczących produktów mocujących we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży online i offline.
Dzięki swojej strategii treści, fischer stał się pierwszym źródłem informacji dotyczących produktów mocujących we wszystkich kanałach informacji. W zamian fischer otrzymał najwyższą nagrodę w kategorii „Skuteczna strategia treści i komunikacja marki – Storytelling & Content Marketing” podczas German Brand Award 2021 fot. fischer Polska
Trzy nagrody w German Brand Award 2021 potwierdzają skuteczne zarządzanie marką i dowodzą nasze zaangażowanie w innowacyjne rozwiązania - mówi Marc-Sven Mengis, prezes zarządu fischer.
W 2020 roku fischer zdobył aż pięć nagród w konkursie German Brand Award, w tym złoto w kategorii mediów społecznościowych. Firma nie spoczywa na laurach, stale szuka nowych rozwiązań mocujących, które ułatwią pracę na budowie.
Organizatorem konkursu German Brand Award jest Niemiecka Rada Wzornictwa, składająca się z niezależnej grupy ekspertów, przedstawicieli mediów, handlu i świata designu. Niezależni eksperci i działająca na arenie międzynarodowej instytucja w zrównoważony sposób wzmacniają pozytywną opinię Klientów. W tym roku do konkursu zgłosiło się 1134 firmy z 17 krajów. Rodzina DuoLine była jednym z 59 projektów, które zajęły pierwsze miejsce.