„Wszystko zaczyna się od Bosch”: globalna kampania Bosch Termotechnika

Bosch Termotechnika we współpracy z agencją kreatywną McCann przygotował nową kampanię, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki Bosch w branży grzewczej. Kampania została uruchomiona w 20 krajach. Wśród nich nie mogło zabraknąć Polski.

„Wszystko zaczyna się od Bosch”: globalna kampania Bosch Termotechnika
Robert Bosch Sp. z o.o. Bosch Home Comfort|Pompy ciepła Pompy ciepła
Dane kontaktowe:
801 600 801
Jutrzenki 105 02-231 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

"Wszystko zaczyna się od Bosch” w kanałach online oraz VOD

Kampania „Wszystko zaczyna się od Bosch” została przygotowana po przeprowadzeniu masowych badań konsumenckich obejmujących 17 krajów i ponad 10 tysięcy respondentów. Wszystko po to, aby przygotować kampanię, która wzmocni wizerunek Bosch w branży grzewczej i wpisze się w zwyczaje użytkowników w różnych krajach.

Badania wykazały, że użytkownicy postrzegają dom jako miejsce zapewniające bezpieczeństwo, ochronę i wygodę, dlatego też nowa kampania zdecydowanie stawia na pierwszym miejscu komfort i przynależność do domu. Jednocześnie podkreśla rolę jaką urządzenia Bosch Termotechnika odgrywają w codziennym życiu i jak podnoszą jego jakość.

Kampania została zaprojektowana i opracowana w taki sposób, aby mogła bezproblemowo działać w najważniejszych kanałach komunikacyjnych współczesnego świata. Agencja przygotowała modułowy zestaw narzędzi, który można stosować zarówno w kanałach online jak i offline.


Spot promujący kampanię "Wszystko zaczyna się od Bosch”

źródło i zdjęcia: Bosch Termotechnika