Organizacja Superbrands to międzynarodowa instytucja, która od 25 lat działa w 90 krajach na całym świecie. Po raz 14. przeprowadziła największe w Polsce konsumenckie badanie marek, w którym o opinie zapytano ponad 10 tysięcy osób.
O przyznaniu tytułu Superbrands 2020 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego i wyniki głosowania członków Rady Marek.
Bardzo nas cieszy, że znaleźliśmy się w gronie laureatów Superbrands 2020. Znaczenie tego wyróżnienia jest dla nas tym większe, że jego wyniki poparte są badaniami konsumentów. To z myślą o nich marka ISOVER dba o najwyższą jakość swoich produktów i nieustannie je ulepsza - mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.
Superbrands ma na celu wyłonienie grona marek odpowiadających na oczekiwania konsumentów. Marki ocenia się w ramach kategorii, w których funkcjonują. Badanie realizowane jest co dwa lata i jest największym badaniem siły marki w Polsce.
Badanie ankietowe metodą CAWI zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Czynnikiem decydującym o przyznania tytułu był indeks siły marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki.
Warto dodać, że to nie jedyna nagroda, którą przyznano firmie ISOVER w ostatnim czasie - jest laureatem takich nagród, jak Konsumencki Lider Jakości, logo Teraz Polska, TopBuilder, czy Premium Brand.
Marka ISOVER swoją rynkową pozycję i uznanie uzyskała nie tylko dzięki wysokiej jakości materiałom izolacyjnym, ale też dzięki zaangażowaniu w liczne inicjatywy promujące energooszczędność, np. kampania edukacyjna "Lepiej bez smogu".
źródło i zdjęcia: ISOVER