Rozwiązania IoT podnoszą jakość życia
Dzięki funkcji wykrywania obecności, system grzewczy automatycznie podnosi temperaturę, gdy któryś z mieszkańców zbliża się do domu. Inteligentny regulator Bosch EasyControl w połączeniu z aplikacją pozwala sterować temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach i obsługiwać system grzewczy z dowolnego miejsca na świecie.
Sukces kampanii Bosch
Kontynuując swoją najnowszą kampanię wizerunkową, Bosch chce nawiązać do dotychczasowych sukcesów #LikeABosch.
Bosch umacnia pozycję wiodącego przedsiębiorstwa IoT: w 2017 roku marka sprzedała 38 milionów produktów z opcją komunikacji przez internet, a wśród zatrudnionych przez koncern 27 000 programistów aż 20% zajmuje się IoT.
Według szacunków Bosch do roku 2020 wartość światowego rynku rozwiązań IoT będzie zwiększać się o 35% rocznie, do 250 mld USD.
źródło i zdjęcia: Bosch