Odważni w innowacji
Odważnie mierzymy wysoko, bo nie wyobrażamy sobie stać w miejscu. Czerpiąc z tradycji i dobrego rzemiosła nie zapominamy o inwestycjach w nowe technologie. Nasz park maszynowy należy do europejskiej czołówki - tak, chwalimy się, bo uważamy, że jest czym. Doskonalimy nasze fabryki i napędzani mocą ich możliwości przetwórczych, tworzymy solidne rozwiązania, dające poczucie bezpieczeństwa. Jak tłumaczy Marcin Stachewicz, Dyrektor Zarządzający firmy Budmat.
- "Cieszymy się, że wprowadzane przez nas innowacyjne rozwiązania kształtują rynek, dając realną przewagę nad konkurencją. Możemy to śmiało powiedzieć - wyznaczamy trendy. Nasze produkty dają bezpieczeństwo oraz oszczędzają czas i pieniądze. Za tym wszystkim stoi również komfort, zarówno dla ekip pracujących na naszych produktach, jak i osób decydujących się na ich zakup."
Gotowi na zmiany
XXI wiek rządzi się swoimi prawami. Ciągły rozwój jest nieunikniony - i dobrze! Dlatego właśnie postanowiliśmy zmienić się dla Was. Nasze dotychczasowe logo Budmat, które powstało dokładnie 27 lat temu, subtelnie zmieniało się, ewoluowało na przestrzeni tych lat. W 2018 roku idziemy na całość! Przełom, rewolucja, kolejne wyzwanie... Dla nas na pewno! Prace badawczo-rozwojowe, innowacyjne produkty, liczne patenty - to wszystko wymaga brandu na miarę XXI wieku. Dojrzeliśmy do tej decyzji i postanowiliśmy działać. Właśnie tak powstało zupełnie nowe logo marki Budmat.
- "To dla naszej firmy przełomowy krok" - wyjaśnia Agnieszka Korolczuk, Dyrektor Marketingu firmy Budmat.
- "Odwaga ma tu wielkie znaczenie. Chcemy w ten sposób zakomunikować swoją otwartość na zmiany i chęć dalszego rozwoju. Nie boimy się nowego, bo wiemy, że dzięki temu idziemy do przodu i wciąż możemy dawać z siebie więcej."
W końcu odwaga to świadomość, że pewne rzeczy są ważne i warto dla nich przekraczać własne granice, aby realizować marzenia. Do dzieła! Odwagi!
źródło i zdjęcia: BUDMAT