Nowy logotyp Armatury Kraków zręcznie łączy futurystyczny krój czcionki i modną, oszczędną stylistykę z elementami od dawna obecnymi w komunikacji firmy i z nią kojarzonymi.
– "Od założenia w 1922 roku przedsiębiorstwo nieprzerwanie zajmowało się odlewnictwem metali kolorowych. Mimo tej ciągłości, kilkukrotnie zmieniano jego nazwę. Po przekształceniu niemal dwie dekady temu w Krakowską Fabrykę Armatur, umieszczano na produktach logotyp bazujący na połączeniu liter KFA" – mówi Katarzyna Choniawko, Kierownik Działu Marketingu Armatury Kraków.
- "Odświeżona komunikacja wizualna nawiązuje do najnowszej historii firmy, łącząc znane kształty z minimalistyczną, przyszłościową stylistyką, nie pozostawiając wątpliwości, że tradycja jest dla nas punktem wyjścia w przyszłość" – tłumaczy Choniawko.
W parze z unowocześnieniem logo idzie poszerzenie asortymentu o designerską ceramikę i armaturę sanitarną. Szczegółowe informacje na temat rozbudowy gamy produktów przedstawione zostaną na jubileuszowej konferencji "95 lat Armatury Kraków – Tradycja, nowoczesność i design", która odbędzie się 4 grudnia w Bydgoszczy.
źródło i zdjęcia: Armatura Kraków